Onkyo TX-RZ820 en Synology DS214

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 52rob
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-08-2023
Hoi

Nas apparaten en usb sticks zouden volgens de specificaties moeten kunnen worden aangesloten op mijn Onkyo versterker via de usb ingang.
Ik heb een Synology DS214 Nas maar heb het nog nooit voor elkaar gekregen dat het apparaat werd herkend. Slechts een van mijn usb sticks wordt herkend en dan speelt alles ook.
Ik heb de apparaten opnieuw aangesloten en opgestart maar de Nas wordt niet herkend.
Heeft iemand ook een recente Onkyo versterker of dezelfde waarbij het wel werkt ?

Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• core_dump
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08-2024
Kan je hem niet gewoon via LAN benaderen? Ik heb een TX-NR767 en dat werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Sowieso, hoe sluit je een DS214 aan op de USB poort van een Onkyo? Een NAS heeft toch helemaal geen USB aansluiting om hem als mass-storage aan een ander apparaat te hangen? Het is een NAS, Network attached storage. Niet een externe USB schijf?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is inderdaad niet de bedoeling om de NAS rechtstreeks aan de receiver te hangen. Beiden met een LAN-kabel aan je netwerk hangen, is wat je moet doen.