www.avpnews.com
Verwijderd
Kan me monitor niet lichter zetten en software matig kan het ook niet (Nieuwe detonators), dus ik zie er niet veel van!
Wat ik zag zag er overigens erg kewl uit...Hopelijk ook COOP ondersteuning!
Wat ik zag zag er overigens erg kewl uit...Hopelijk ook COOP ondersteuning!
ik hoop het ook, of goeie team deathmatch, ala CS, zodat de quakerboys snel wegvallen, ik haat de manier waarop er nu gespeelt wordt...
www.avpnews.com
Verwijderd
Coop zou werkelijk geniaal zijn 
Er is nu al coop in avp, maar dat zijn geen echt missies.
Maar echte coop singleplayer missies staan garant voor vele uurtjes speelplezier.
Filmpje is een beetje lowres en een beetje donker, dus het is af en toe moeilijk te zien wat er gebeurd
Er is nu al coop in avp, maar dat zijn geen echt missies.
Maar echte coop singleplayer missies staan garant voor vele uurtjes speelplezier.
Filmpje is een beetje lowres en een beetje donker, dus het is af en toe moeilijk te zien wat er gebeurd
Verwijderd
en AvsP 1 was al zo koel
(alleen een beetje chaotisch met multiplayer, dat wel....)
Strak filmpje, maar ja ik ben bevooroordeeld
Strak filmpje, maar ja ik ben bevooroordeeld
Ik heb laatst maar weer eens even de demo gespeeld van AvP. Toch viel het me weer tegen. Het spel gaat eigenlijk iets te snel om goed te kunnen spelen.
Het is leuk om over spannende situaties in multiplayer na te denken, maar in het echt is het teveel deathmatch om echt spannend te zijn heb ik het idee.
Ik hoop dat AvP2 echt heel goed en spannend wordt. Dus iets langzamere gamespeed en vooral veel sfeer. Dat laatste maakt het echt spannend als je 1on1 marine vs alien doet.
Het is leuk om over spannende situaties in multiplayer na te denken, maar in het echt is het teveel deathmatch om echt spannend te zijn heb ik het idee.
Ik hoop dat AvP2 echt heel goed en spannend wordt. Dus iets langzamere gamespeed en vooral veel sfeer. Dat laatste maakt het echt spannend als je 1on1 marine vs alien doet.
Pagina: 1