Mag ik hier een support vraag stellen?
Ik heb een nieuwe galaxy tab S4 en deze geactiveerd. Ook heb ik een keyboard cover erbij.
Na de mei update naar andorid 9 lijkt er wat mis te zijn gegaan.
de tablet staat aan en gaat zeer snel op standby (scherm wordt zwart)
Echter in tablet mode reageert de tablet niet op veeg bewegingen of activeren van applicaties. Zodra ik de tablet in de dock stand zet wordt DeX geactiveerd.
In DeX mode reageert de tablet zeer beperkt op activaties:
Ik kan bijvoorbeeld de zoek icoon activeren (Finder). Als ik zoek op de naam van een applicatie dan verschijnt deze en kan ik deze opstarten. Ik zie dan ook het icoontje in de "taakbalk" verschijnen echter de applicatiue wordt niet op het scherm vertoond.
Ik heb geprobeerd om de tablet een hard factory reset te geven maar dit lijkt niet te lukken. Ik kan niet via instellingen bij de reset functie komen. Ook kan ik de tablet niet volledig uitschakelen om via de aan/uit knop + volume up de tablet te hard resetten.
Iemand ENIG idee hoe ik dit moet gaan aanpakken?
EDIT: via het samsung forum (tablet sectie) kwam ik een soortgelijke vraag tegen. De oplossing blijkt te zijn: Aan/Uit + volume down (lang) ingedrukt houden. Dan start de tablet opnieuw op. Na opnieuw opstarten werkt de tablet weer normaal.
[
Voor 10% gewijzigd door
michielRB op 14-07-2019 11:50
]