Toon posts:

Laptop loopt iedere keer vast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste maanden iedere keer problemen met mijn driejarige hp pavilion laptop. De meeste problemen lijken ondertussen te zijn opgelost, maar iedere keer dat ik een probleem oplos lijk ik er een nieuwe voor terug te krijgen. Ik hoop daarom dat jullie mij kunnen helpen.

Het vorige probleem: Als dat de laptop in slaapstand was geweest bleef het scherm zwart en deed hij niks meer tot ik hem uitzette en opnieuw opstartte.(aan/uit knop paar secondes ingedrukt houden) Ik heb mijn laptop terug gezet naar de fabrieksinstellingen om dit op te lossen.

Het nieuwe probleem: Nadat ik de laptop opnieuw had ingesteld liep hij weer regelmatig vast. Dit gebeurt iedere keer wanneer mijn wifi wegvalt en er bij het wifi icoontje een rood kruis staat. Het scherm bevriest dan en de laptop reageert dan nergens meer op. Het enige wat dan werkt is de laptop opnieuw uit en aan zetten. Dit probleem was voor het opnieuw instellen al een paar keer voorgekomen, maar lang niet zo vaak als nu(meerdere keren per dag).

Het eerste probleem ontstond nadat ik een aantal programma's had geïnstalleerd op de laptop, maar alle gedownloade software is verwijderd. Ik heb ook geen idee waardoor probleem nummer twee is ontstaan en hoe ik dit kan oplossen. Hebben jullie nog tips?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2018 10:35 . Reden: betere verwoording ]