Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DD WRT met OpenVPN client (Netflix)

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views

Vraag

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11 16:59
Goedenavond,

Ik heb een VPN service waar ik gebruik van wil maken op een router met dd wrt erop.

Nu heb ik al een router (noem deze router 1) thuis staan en wil ik een 2e draaien en dat is inmiddels gelukt:

Router 2:
Wan connection type disabled en local ip gewijzigd naar iets buiten de reeks van router 1 en de dhc server uitgezet. Standaard gateway op 192.168.1.1 gezet (ip router 1 en dns op 8.8.8.8) dit i.v.m. met tijd dat anders niet getoond wordt en zonder tijd krijg ik geen vpn connectie.

Dit is getest en werkt.

Ik maak gebruik van Windscribe (Windflix) en hiermee heb ik de openvpn op de router mee geconfigureerd.

Nu wil ik apparaten connecten naar de router en ook dit gaat goed. Nu start ik netflix op en verwacht ik Amerikaanse content, alleen dat zie ik dus niet..

Iemand die mij in de juiste richting kan sturen?

Hartelijk dank alvast.

Alle reacties

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 12:02
Je zegt niet wat je dan wel ziet op Netflix. Check eerst maar eens wat je externe ip nu is, via die router. Bijvoorbeeld via www.whatsmyip.org. Kun je ook zien wat ongeveer de locatie van dat ip is.

Houd er ook rekening mee dat ze bij Netflix ook niet gek zijn en IPs van bekende VPN services niet accepteren.

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11 16:59
Ik zie nog altijd content uit NL.

Bedankt voor de tip, ik zie idd dat de IP nog steeds een Nederlandse IP is.

Op mijn router zie ik de volgende VPN status:
https://imgur.com/a/rGqctwL

Huidige situatie: verbonden met een kabel direct op router waar ik openvpn heb ingesteld.

Maar als ik kijk naar de connectie zie ik de naam van router 1 staan?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11 09:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Ilias1991 het omzeilen van de regio-lock van Neftlix door middel van VPN's is niet toegestaan en mag daarom ook niet besproken worden op Tweakers.

Op het topic komt dan ook een slotje.

Dit topic is gesloten.