Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vervanger voor mijn 4 jaar oude iPhone 6.
Wat is je budget?
Elk waar naar z’n geld, maar 600-800 euro vind ik een mooi bedrag
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk de huis tuin en keuken zaken. Bellen, appen, social media. Fotograferen vind ik ook erg leuk om te doen dus een goede/snelle camera is wel een must. Net als draadloos opladen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Iphone 8 en Samsung S9.
Ik heb in het verleden 2 Samsung smartphones gehad, een S2 en S4.
Daarna overgestapt op iPhone. De 6.
Deze heb ik na 4 jaar nog steeds en werkt eigenlijk nog als nieuw. Maar een mens wilt weleens wat nieuws hè.
Mijn ervaring met Apple is dat het probleemloos werkt, zelfs dus na langere tijd.
Geen vastlopers, geen gekkigheid, het werkt gewoon.
Alleen zit daar voor mij nu een beetje het probleem; het hele iOS is zo voorspelbaar.
Na een paar keer met een S9(+) te hebben gespeeld vind ik Android ook wel heel volwassen geworden.
Het werkt lekker soepel en je kan helemaal de weg kwijt raken in alle menu’s en instellingen. Leuk!
Lekker allerhande randzaken instellen zoals je ze zelf wilt hebben.
Alles wat je met een iPhone niet kan.
Nu ga ik mezelf geen Apple fanboy noemen, enige andere device in huis is een iPad air 2.
Maar eigenlijk bestond er lange tijd geen andere optie dan weer een iPhone te kopen.
Tot nu.
Nu ben ik benieuwd of alle vooroordelen omtrent Samsung/Android die er heersen kloppen, dus ik ga hier een paar stellingen neerzetten waar jullie op mogen reageren;
- een verstokte iOS gebruiker kan vrijwel nooit meer wennen aan Android..
- Android staat garant voor vastlopers, virussen en gebrek aan updates..
- een Samsung voelt nooit zo solide als een iPhone..
- nooit te weinig geheugen in mijn Samsung! Sd kaartje erin en gaan..
- onbegrijpelijk dat Apple wegkomt met de exorbitant hoge prijzen voor oa de X..
- was ik maar eerder overgestapt van een iPhone naar een......
Ik zoek een?
Vervanger voor mijn 4 jaar oude iPhone 6.
Wat is je budget?
Elk waar naar z’n geld, maar 600-800 euro vind ik een mooi bedrag
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk de huis tuin en keuken zaken. Bellen, appen, social media. Fotograferen vind ik ook erg leuk om te doen dus een goede/snelle camera is wel een must. Net als draadloos opladen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Iphone 8 en Samsung S9.
Ik heb in het verleden 2 Samsung smartphones gehad, een S2 en S4.
Daarna overgestapt op iPhone. De 6.
Deze heb ik na 4 jaar nog steeds en werkt eigenlijk nog als nieuw. Maar een mens wilt weleens wat nieuws hè.
Mijn ervaring met Apple is dat het probleemloos werkt, zelfs dus na langere tijd.
Geen vastlopers, geen gekkigheid, het werkt gewoon.
Alleen zit daar voor mij nu een beetje het probleem; het hele iOS is zo voorspelbaar.
Na een paar keer met een S9(+) te hebben gespeeld vind ik Android ook wel heel volwassen geworden.
Het werkt lekker soepel en je kan helemaal de weg kwijt raken in alle menu’s en instellingen. Leuk!
Lekker allerhande randzaken instellen zoals je ze zelf wilt hebben.
Alles wat je met een iPhone niet kan.
Nu ga ik mezelf geen Apple fanboy noemen, enige andere device in huis is een iPad air 2.
Maar eigenlijk bestond er lange tijd geen andere optie dan weer een iPhone te kopen.
Tot nu.
Nu ben ik benieuwd of alle vooroordelen omtrent Samsung/Android die er heersen kloppen, dus ik ga hier een paar stellingen neerzetten waar jullie op mogen reageren;
- een verstokte iOS gebruiker kan vrijwel nooit meer wennen aan Android..
- Android staat garant voor vastlopers, virussen en gebrek aan updates..
- een Samsung voelt nooit zo solide als een iPhone..
- nooit te weinig geheugen in mijn Samsung! Sd kaartje erin en gaan..
- onbegrijpelijk dat Apple wegkomt met de exorbitant hoge prijzen voor oa de X..
- was ik maar eerder overgestapt van een iPhone naar een......