Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:54
Ik heb dit product besteld omdat deze draadloos te gebruiken is zodat ik toch op de bank kan gamen met het voordeel van hairtriggers, paddles etc.

De controller voelt erg goed aan maar ervaar het probleem dat de inputlag traag is als ik deze draadloos gebruik. Trager dan een ps4 Dualshock controller. Bedraad is het gewoon dik in orde.

Heeft iemand deze controller ook al en ervaar je dit ook?

[ Voor 4% gewijzigd door Kacang op 25-08-2018 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:02

g0tanks

Moderator CSA
Met Google kom je een heel eind.

"Razer raiju input lag" geeft als eerste resultaat een reddit post waarin een gebruiker het probleem oplost door te updaten naar de laatste firmware.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
Bedankt voor jouw reactie. Misschien had ik het er duidelijk bij moeten vermelden dat het om het nieuwste model gaat welke net een paar dagen oud is. Dus de Reddit post gaat niet helpen helaas. PS. Hèb inmiddels razer gemaild dus dat is even afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Silooy schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:03:
Bedankt voor jouw reactie. Misschien had ik het er duidelijk bij moeten vermelden dat het om het nieuwste model gaat welke net een paar dagen oud is.
Het hoeft niet zo te zijn dat een model van een paar dagen oud ook de laatste firmware aan boord heeft. Sterker nog; er zijn tientallen topics te vinden op GoT waar mensen een Ryzen CPU kopen met bijbehorend moederbord, ding wil niet opstarten, was een BIOS-update voor nodig. Er zit een bepaalde tijd tussen produceren, distribueren en verkopen.

Maar, welke firmware heb je nu op de controller staan dan? Mogelijk dat we dan gerichter kunnen meedenken of daar ook iets van is langsgekomen qua lag of andere klachten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
MAX3400 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:07:
[...]

Het hoeft niet zo te zijn dat een model van een paar dagen oud ook de laatste firmware aan boord heeft. Sterker nog; er zijn tientallen topics te vinden op GoT waar mensen een Ryzen CPU kopen met bijbehorend moederbord, ding wil niet opstarten, was een BIOS-update voor nodig. Er zit een bepaalde tijd tussen produceren, distribueren en verkopen.

Maar, welke firmware heb je nu op de controller staan dan? Mogelijk dat we dan gerichter kunnen meedenken of daar ook iets van is langsgekomen qua lag of andere klachten.
Ik weet niet welke firmware er op staat. Controller wordt niet herkend door Razer software. Te nieuw misschien of het is gewoon niet van toepassing voor de software. Ik heb op de website van Razer gekeken en er is nog niet eens een support page van deze "Razer Raiju Tournament Edition" controller.

Morgen maar eens chatten met de support van Razer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:32
Als ik de site van Razer kijk, bestaat hij wel degelijk: https://www.razer.com/eu-...-raiju-tournament-edition

Er staat zelfs een link bij naar de drivers: http://dl.razerzone.com/d...5042-482109424.1535355042

Dus iets verder kijken had wel gekund.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
Wylana schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:36:
Als ik de site van Razer kijk, bestaat hij wel degelijk: https://www.razer.com/eu-...-raiju-tournament-edition

Er staat zelfs een link bij naar de drivers: http://dl.razerzone.com/d...5042-482109424.1535355042

Bedankt voor jouw opmerking maar als je goed kijkt is dat een driver voor Windows die er voor zorgt dat je games kan spelen buiten steam om. Verder doet het niets voor de PS4. Ik heb inmiddels contact met support van Razer.

Mijn probleem heeft niets met Windows te maken maar PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Silooy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:55:
[...]
Zeker! En daar geef ik je ook enigszins gelijk in. Wat ik wel lastig(er) vind; je hebt een relatief duur en gloednieuw produkt maar sinds afgelopen vrijdag/zaterdag tot nu heb je dus nog geen oplossing van een internationaal bedrijf gekregen voor je issue?

Kan niet zeggen dat ze dat echt siert, eerlijk gezegd...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
MAX3400 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:57:
[...]

Zeker! En daar geef ik je ook enigszins gelijk in. Wat ik wel lastig(er) vind; je hebt een relatief duur en gloednieuw produkt maar sinds afgelopen vrijdag/zaterdag tot nu heb je dus nog geen oplossing van een internationaal bedrijf gekregen voor je issue?

Kan niet zeggen dat ze dat echt siert, eerlijk gezegd...
Eens. Ik geef ze even want ik ben geduldig en het is een nieuw product dus daar kan altijd wel wat mee zijn in het begin.

Maar het is niet goed als er niet eens een officiële support pagina is. Alleen maar die sales pagina + de download die jij door gaf.

PS. Controlller bedraad is wel erg fijn vind ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Silooy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:55:
[...]

Bedankt voor jouw opmerking maar als je goed kijkt is dat een driver voor Windows die er voor zorgt dat je games kan spelen buiten steam om. Verder doet het niets voor de PS4. Ik heb inmiddels contact met support van Razer.

Mijn probleem heeft niets met Windows te maken maar PS4.

En waar staat dat het om PS4 only ging?
Dan voortaan graag beter specificeren in je Topic Start.

Maar enfin, ik begrijp dus dat het hier om PS4 only gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kacang
Wylana schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:20:
[...]

En waar staat dat het om PS4 only ging?
Dan voortaan graag beter specificeren in je Topic Start.

Maar enfin, ik begrijp dus dat het hier om PS4 only gaat.
Ik geef aan dat het trager is dan een PS4 Dualshock controller maar ik besef mij dat dat niet heel duidelijk is nee 8)7

Voor degene die geïnteresseerd zijn en deze controller ook (willen) hebben:

Ik heb contact met Razer. Ze vragen mij het op een andere PS4 te testen om zaken uit te sluiten. Volgende week kan ik dit testen dus dan weet ik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Silooy schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:04:
[...]

Ik geef aan dat het trager is dan een PS4 Dualshock controller maar ik besef mij dat dat niet heel duidelijk is nee 8)7

Voor degene die geïnteresseerd zijn en deze controller ook (willen) hebben:

Ik heb contact met Razer. Ze vragen mij het op een andere PS4 te testen om zaken uit te sluiten. Volgende week kan ik dit testen dus dan weet ik meer.
Geen probleem. ;)

Maar wel merkwaardig dat Razer aangeeft om het te testen op een andere PS4. Alsof het dus aan de PS4 ligt ipv de controller.

Maar ben benieuwd wat het resultaat is en wat ze er aan gaan doen.

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
Staat de app in verbinding met de controller ? Dit kan ook een lag veroorzaken...
Ik heb de mijne zojuist besteld. Dus als ik die binnen heb kan ik je misschien verder helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kacang
Timpieturner schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:12:
Staat de app in verbinding met de controller ? Dit kan ook een lag veroorzaken...
Ik heb de mijne zojuist besteld. Dus als ik die binnen heb kan ik je misschien verder helpen.
Die vraag heb ik inmiddels ook gekregen van Razer. Dat was bij mij niet het geval. Ik had 2 problemen.

1: Vertraging bij bluetooth connectie naar PS4. Door een database rebuild uit te voeren was de lag weg. https://allgamers.com/art...rebuild-your-ps4-database

2: Hair triggers worden niet goed geregisteerd als ik bedraad aangesloten zit op de ps4 voor de game Destiny. Draadloos werd dit wel goed geregistreerd. Ik heb hier een video voor gemaakt en naar Razer verstuurd. Ze zien het probleem en hebben inmiddels aangegeven hier een firmware update voor uit te brengen.

Bericht van Razer:
---------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb bericht terug gehad van ons hogere team.

Met plezier kan ik je mededelen dat we op dit moment werken aan een firmware update, om dit specifieke probleem met de hair triggers te verhelpen.

Deze update zal binnenkort beschikbaar komen, en zal automatisch via Synapse geïnstalleerd worden wanneer de update uit is.

Ik wil je daarom graag aanraden om ons over enkele weken weer even te benaderen, dan zullen we voor je kijken of deze update beschikbaar is.
---------------------------------------------------------------------------------------

Support pagina is inmiddels ook up: https://support.razer.com...raiju-tournament-edition/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Silooy schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:34:
[...]

Die vraag heb ik inmiddels ook gekregen van Razer. Dat was bij mij niet het geval. Ik had 2 problemen.

1: Vertraging bij bluetooth connectie naar PS4. Door een database rebuild uit te voeren was de lag weg. https://allgamers.com/art...rebuild-your-ps4-database

2: Hair triggers worden niet goed geregisteerd als ik bedraad aangesloten zit op de ps4 voor de game Destiny. Draadloos werd dit wel goed geregistreerd. Ik heb hier een video voor gemaakt en naar Razer verstuurd. Ze zien het probleem en hebben inmiddels aangegeven hier een firmware update voor uit te brengen.

Bericht van Razer:
Ik heb bericht terug gehad van ons hogere team.

Met plezier kan ik je mededelen dat we op dit moment werken aan een firmware update, om dit specifieke probleem met de hair triggers te verhelpen.

Deze update zal binnenkort beschikbaar komen, en zal automatisch via Synapse geïnstalleerd worden wanneer de update uit is.

Ik wil je daarom graag aanraden om ons over enkele weken weer even te benaderen, dan zullen we voor je kijken of deze update beschikbaar is.

Support pagina is inmiddels ook up: https://support.razer.com...raiju-tournament-edition/
Ik heb zojuist mijn ultimate ook opgehaald. En idd ook lag met bluetooth verbinding.
Dit moet dus verholpen worden door een database rebuild uit te voeren??
Hoelang heeft dit bij jou geduurt ? Beetje zonde om mn gameavondje op te geven voor dit haha dan speel ik liever met de standaard dualshock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
Timpieturner schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:54:
[...]

Ik heb zojuist mijn ultimate ook opgehaald. En idd ook lag met bluetooth verbinding.
Dit moet dus verholpen worden door een database rebuild uit te voeren??
Hoelang heeft dit bij jou geduurt ? Beetje zonde om mn gameavondje op te geven voor dit haha dan speel ik liever met de standaard dualshock
Duurt 5-10 minuten. Goed om te weten dat ik niet gek aan het worden ben :P
Laat even weten of het hiermee bij jou ook opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Silooy schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:08:
[...]

Duurt 5-10 minuten. Goed om te weten dat ik niet gek aan het worden ben :P
Laat even weten of het hiermee bij jou ook opgelost is.
Heb net ook een database rebuild gedaan, en dit lijkt ook te helpen.. hij gaat nog niet zo smooth als ik gehoopt had, maar kan ook aan een dood punt in de pookjes liggen

Edit;
Totdat ik mn headset van sony aanzette.
Het lijkt of de connectie van de headset de controller stoort. Ook als ik die headset nu weer uit zet is het nogsteeds om zeep.
Hopelijk komt er een firmware update.

[ Voor 20% gewijzigd door Timpieturner op 21-09-2018 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kacang
Timpieturner schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:46:
[...]

Heb net ook een database rebuild gedaan, en dit lijkt ook te helpen.. hij gaat nog niet zo smooth als ik gehoopt had, maar kan ook aan een dood punt in de pookjes liggen

Edit;
Totdat ik mn headset van sony aanzette.
Het lijkt of de connectie van de headset de controller stoort. Ook als ik die headset nu weer uit zet is het nogsteeds om zeep.
Hopelijk komt er een firmware update.
Hm dat is vervelend. Ik zou als ik jou was hier ook contact over opnemen met Razer. Hoe meer incidenten er aangemeld worden hoe urgenter het wordt bij hun hopelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
Silooy schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:40:
[...]

Hm dat is vervelend. Ik zou als ik jou was hier ook contact over opnemen met Razer. Hoe meer incidenten er aangemeld worden hoe urgenter het wordt bij hun hopelijk.
Ik heb inderdaad contact gehad met Razer.
Er is een firmware update gereleased:

https://dl.razer.com/driv...2524-473000913.1537266368

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kacang
Timpieturner schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:54:
[...]

Ik heb inderdaad contact gehad met Razer.
Er is een firmware update gereleased:

https://dl.razer.com/driv...2524-473000913.1537266368
Zojuist mail gehad van Razer. Ook voor de TE een update. Trigger probleem is verholpen hier.

Is bij jou de vertraging nu ook weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Silooy schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:12:
[...]

Zojuist mail gehad van Razer. Ook voor de TE een update. Trigger probleem is verholpen hier.

Is bij jou de vertraging nu ook weg?
Ik heb hem nog niet kunnen updaten. Thuis alles van Apple dus dat werkte niet.

Maar neem vanmiddag laptop van het werk mee naar huis en dan zal ik het uitproberen.
Ik het niet echt last van de triggers, maar wel van de 'stick drift' zoals Razer het noemt. Is dit bij jou nu ook verholpen ?

[ Voor 13% gewijzigd door Timpieturner op 24-09-2018 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
De firmware update heeft bij mij niets geholpen, ik mag hem terugsturen naar razer en krijg dan een nieuwe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kacang
Vervelend om te horen. Hopelijk is de nieuwe die je krijgt wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
Ik heb de mijne ook binnen. Draadloos is het niet te doen. Input lag is bijna een seconde...

Heb met razers klantenservice gesproken. Dit ligt aan de firmware en moeten ze daarmee oplossen.
Ik kan een andere krijgen, maar die zal hetzelfde issue hebben. Zowel de ultimate als de TE hebben dit probleem.

Fijne controller verder. Bedraad werkt het gelukkig wel. Maar ik had het gekocht vanwege het feit dat hij draadloos is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Kashika schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:09:
Ik heb de mijne ook binnen. Draadloos is het niet te doen. Input lag is bijna een seconde...

Heb met razers klantenservice gesproken. Dit ligt aan de firmware en moeten ze daarmee oplossen.
Ik kan een andere krijgen, maar die zal hetzelfde issue hebben. Zowel de ultimate als de TE hebben dit probleem.

Fijne controller verder. Bedraad werkt het gelukkig wel. Maar ik had het gekocht vanwege het feit dat hij draadloos is :D
De mijne is gisteren retour gegaan, en vandaag wordt er een nieuwe verstuurd naar mij.

Bij mij was het ook bedraad niet te doen, ook niet na de firmware update.
Heb gemaild of de nieuwe die ik krijg verbeterd is of dat die nogsteeds de problemen heeft, Timpie citeert:

Thank you for contacting Razer Peripheral Support. We are glad to assist you.

We do understand your concern, however this concern has been escalated to the development team thus they were able to create the Firmware Update and further products should not have the same issue.

If you have concerns and troubleshooting questions, please feel free to contact us.

Ik ben dus benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Timpieturner schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:36:
[...]

De mijne is gisteren retour gegaan, en vandaag wordt er een nieuwe verstuurd naar mij.

Bij mij was het ook bedraad niet te doen, ook niet na de firmware update.
Heb gemaild of de nieuwe die ik krijg verbeterd is of dat die nogsteeds de problemen heeft, Timpie citeert:

Thank you for contacting Razer Peripheral Support. We are glad to assist you.

We do understand your concern, however this concern has been escalated to the development team thus they were able to create the Firmware Update and further products should not have the same issue.

If you have concerns and troubleshooting questions, please feel free to contact us.

Ik ben dus benieuwd.
Dit is dus niet waar. Ze bedoelden de firmware update die iets met de triggers doet. Een nieuwere firmware is er nog niet en ze kunnen niet aangeven wanneer deze komt. Puur dat ze ermee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Kashika schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:55:
[...]

Dit is dus niet waar. Ze bedoelden de firmware update die iets met de triggers doet. Een nieuwere firmware is er nog niet en ze kunnen niet aangeven wanneer deze komt. Puur dat ze ermee bezig zijn.
Ik hoop het,, naja ten eerste hoop ik dat mijn nieuwe Unlimited het straks gewoon doet..
En anders hoop ik dat die nieuwere firmware update er rap komt.
Want die eerste update hielp niet tegen stickdrift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Timpieturner schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:15:
[...]

Ik hoop het,, naja ten eerste hoop ik dat mijn nieuwe Unlimited het straks gewoon doet..
En anders hoop ik dat die nieuwere firmware update er rap komt.
Want die eerste update hielp niet tegen stickdrift.
Niet? Ook niet bedraad?

Ik snap niet hoe ze zoiets testen en denken. Ja dit kunnen we verkopen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Kashika schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:29:
[...]

Niet? Ook niet bedraad?

Ik snap niet hoe ze zoiets testen en denken. Ja dit kunnen we verkopen! :D
Bedraad was het 'iets' minder, maar dan ook echt iets. Maar nog 10x slechter dan een standaard DS draadloos.. Viel geen fatsoenlijk potje CoD mee te spelen in ieder geval.

De vraag is óf ze dit getest is. Ik denk eigenlijk van niet en anders niet secuur. Beetje tegenvallend van een product in deze prijsklasse. Daarnaast heb ik ook de vorige Raiju gehad, en die beviel uitstekend. Dus had erg hoge verwachtingen van deze controller.

[ Voor 24% gewijzigd door Timpieturner op 11-10-2018 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
Timpieturner schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:18:
[...]

Bedraad was het 'iets' minder, maar dan ook echt iets. Maar nog 10x slechter dan een standaard DS draadloos.. Viel geen fatsoenlijk potje CoD mee te spelen in ieder geval.

De vraag is óf ze dit getest is. Ik denk eigenlijk van niet en anders niet secuur. Beetje tegenvallend van een product in deze prijsklasse. Daarnaast heb ik ook de vorige Raiju gehad, en die beviel uitstekend. Dus had erg hoge verwachtingen van deze controller.
Echt? Ik merk een gigantisch verschil als ik em draadloos gebruik. Maar bedraad is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Kashika schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:08:
[...]

Echt? Ik merk een gigantisch verschil als ik em draadloos gebruik. Maar bedraad is er niks aan de hand.
Daar zou ik nog enigszins mee kunnen leven..
Ik merkte ook dat als ik bijvoorbeeld een granaat wilde gooien in CoD. Ik dus r1 in drukte en dan met mijn rechter pookje aimde er eerst niks gebeurd of heel traag.. En je dan r1 loslaat, inneens je aim vanzelf de lucht in schiet. En je granaat dus compleet ergens anders heengaat dan jij wilt.

Mijn nieuwe controller is vandaag vertrokken, dus verwacht hem morgen binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Timpieturner schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Daar zou ik nog enigszins mee kunnen leven..
Ik merkte ook dat als ik bijvoorbeeld een granaat wilde gooien in CoD. Ik dus r1 in drukte en dan met mijn rechter pookje aimde er eerst niks gebeurd of heel traag.. En je dan r1 loslaat, inneens je aim vanzelf de lucht in schiet. En je granaat dus compleet ergens anders heengaat dan jij wilt.

Mijn nieuwe controller is vandaag vertrokken, dus verwacht hem morgen binnen te hebben.
Nou wat ik wel merk, is dat die hairtrigger optie niet altijd even lekker werkt in elke game. Zet dat eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Kashika schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:15:
[...]

Nou wat ik wel merk, is dat die hairtrigger optie niet altijd even lekker werkt in elke game. Zet dat eens uit.
Dat kan toch alleen nog maar hardware-matig en niet meer via de software van de controller?

L1 en R1 zijn geen triggers trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Timpieturner schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:24:
[...]

Dat kan toch alleen nog maar hardware-matig en niet meer via de software van de controller?

L1 en R1 zijn geen triggers trouwens.
Of het hardware of software is, weet ik niet precies. Ze hebben er een firmware fix voor uitgebracht evengoed.
Ik merkte dat die knopjes aan de achterkant (die slotjes) het aan en uitzetten. En het verschil tussen aan en uit is niet in elke game even fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Kashika schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:55:
[...]

Of het hardware of software is, weet ik niet precies. Ze hebben er een firmware fix voor uitgebracht evengoed.
Ik merkte dat die knopjes aan de achterkant (die slotjes) het aan en uitzetten. En het verschil tussen aan en uit is niet in elke game even fijn.
Ja dat is dus hardwarematig. op de vorige Raiju kon je ook nog eens via de software een hairtriggermode activeren. Dat werkte echt als een beer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
Sinds kort een nieuw probleem. Een lichte drift naar rechts zonder de stick te bewegen. (linker pookje) Hiervoor contact opgenomen maar ben nog in afwachting van een antwoord. Laatste firmware update is geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Silooy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:27:
Sinds kort een nieuw probleem. Een lichte drift naar rechts zonder de stick te bewegen. (linker pookje) Hiervoor contact opgenomen maar ben nog in afwachting van een antwoord. Laatste firmware update is geïnstalleerd.
Aiii.. :| :|

Mijne is sinds gisteren binnen. Deze werkt een stuk beter.
bedraad geen enkel probleem. En met BT een zeer kleine vertraging. Maar geen extreme onverwachte bewegingen meer zoals eerst.
Moet de Firmware update er nog op zetten dus misschien verdwijnt het dan wel helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
Fijn om te horen dat die een stuk beter werkt. De mijne gaan ze ook omwisselen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Silooy schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:13:
Fijn om te horen dat die een stuk beter werkt. De mijne gaan ze ook omwisselen gelukkig.
Alweer te vroeg gejuicht, wil net ermee gaan spelen en de Stickdrift slaat weer toe in de draadloze mode.
Gecheckt of deze controller de nieuweste firmware had, en dat was al het geval.
Nu dus maar weer in de pen klimmen en een mailtje naar Razer sturen.
Dit x mijn geld terugvragen want mijn vertrouwen is helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Timpieturner schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:16:
[...]

Alweer te vroeg gejuicht, wil net ermee gaan spelen en de Stickdrift slaat weer toe in de draadloze mode.
Ja het is echt een software dingetje. Lachen ook dat geen enkele review online dit erkent. Letterlijk elk model heeft hier last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Kashika schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:42:
[...]

Ja het is echt een software dingetje. Lachen ook dat geen enkele review online dit erkent. Letterlijk elk model heeft hier last van...
Dat viel me gisteren ook op inderdaad toen ik wat beter ging zoeken. Allemaal lovende reviews van 'influencers'. Terwijl iedere echte gebruiker problemen ervaart. Te triest voor woorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
Timpieturner schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:06:
[...]

Dat viel me gisteren ook op inderdaad toen ik wat beter ging zoeken. Allemaal lovende reviews van 'influencers'. Terwijl iedere echte gebruiker problemen ervaart. Te triest voor woorden.
Ja het kan zijn dat ze em puur bedraad gebruiken. Wat om eerlijk te zijn, wel de beste methode is als je geeft om snelheid van de inputs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Kashika schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:19:
[...]

Ja het kan zijn dat ze em puur bedraad gebruiken. Wat om eerlijk te zijn, wel de beste methode is als je geeft om snelheid van de inputs.
Klopt, dat ben ik helemaal met je eens. Maar verkoop hem dan ook als controller die je bedraadt moet gebruiken. En niet als de innovatie van de eeuw:

"REEDOM TO MOVE. POWER TO CONQUER.
The Razer Raiju Ultimate is the wireless PS4 controller that allows advanced customization via our own mobile app.
"

"BLUETOOTH & WIRED CONNECTION
The Razer Raiju Ultimate is our first controller to feature both Bluetooth and wired connection. Enjoy total freedom gaming wirelessly whether at home or at your best mates’, and simply switch to wired gameplay during a tournament for that extra assurance. The choice is yours.
"

[ Voor 22% gewijzigd door Timpieturner op 19-10-2018 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
Ja helemaal waar. Hij werkt simpelweg niet als geadverteerd.

Degelijk reviewer boort zoiets compleet de grond in, want het is pure misleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
Timpieturner schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:16:
[...]

Ben benieuwd of het je lukt geld terug te krijgen. Ik ga volgende week mijn wissel controller krijgen maar heb niet veel hoop op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kacang
Ik heb ook maar mijn geld teruggevraagd. Ik lees op reddit dat mensen nog steeds dezelfde problemen hebben na een swap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Blijkbaar als je bij Razer zelf gekocht hebt, vragen ze het terug naar Hong Kong te sturen. Mag je zelf verzendkosten betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
Kashika schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:04:
Blijkbaar als je bij Razer zelf gekocht hebt, vragen ze het terug naar Hong Kong te sturen. Mag je zelf verzendkosten betalen...
ik heb m daar zelf ook gekocht. Ik krijg mijn geld terug en heb een verzendlabel ontvangen. Heb niet zelf hoeven te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Silooy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:10:
[...]

ik heb m daar zelf ook gekocht. Ik krijg mijn geld terug en heb een verzendlabel ontvangen. Heb niet zelf hoeven te betalen.
Goed om te weten!

Ik twijfel nog. Vind het een erg fijne controller, kan ik niet omheen. Hoewel hij draadloos niet werkt, ben ik bedraad wel mn slag aan t slaan zegmaar.

>_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Silooy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:10:
[...]

Ik krijg mijn geld niet terug omdat ik 14 dagen na ontvangst pas een melding heb gemaakt. Dit is dus niet waar, het heeft gewoon 14 dagen geduurd voordat ik een reactie heb ontvangen. Dikke bullshit..
de tweede controller gaat nu ook terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
Nog even een laatste update van mijn kant.
Inmiddels de derde controller ook teruggestuurd. Omdat ik mijn geld niet terugkreeg heb ik nu gekozen voor een ander product van de Razerstore.
Ditmaal voor de Razer Thresher 7.1 headset gegaan waar ik wel heel tevreden over ben.
Een controller van Razer gaat hem voorlopig niet meer worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
Ik heb mijn TE ingeruild voor een Ultimate. Zelfde issues.

Zelfs met Razers V2 software. Bedraad werkt nu minder betrouwbaar dan draadloos ironisch genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Kashika schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:24:
Ik heb mijn TE ingeruild voor een Ultimate. Zelfde issues.

Zelfs met Razers V2 software. Bedraad werkt nu minder betrouwbaar dan draadloos ironisch genoeg...
Dat had ik ook.. op alle DRIE de controllers die ik inmiddels gehad heb..
Die standaard DS4 is zo slecht nog niet *O*
Pagina: 1