[iPhone 6] plotseling uitgevallen (defect home knop)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-06 07:24
De iPhone 6 van mijn vrouw is plotseling (tijdens gebruik) uitgevallen en gaat niet meer aan. Ik heb wat tips via google en ook wat post hier (genoeg waarbij de iPhone niet meer aangaat) doorgenomen. Helaas is de oplossing vaak om te resetten (home en aan/uit knop tegelijk inhouden) of in DFU modus zetten.

Helaas deed de homeknop het al een tijdje niet meer en is dit voor ons dus geen oplossing. Ik heb ook geprobeerd om het aan iTunes te koppelen om hem wellicht via die weg aan te krijgen. Maar helaas iTunes herkent het niet en komt ook niets op beeld.

Kan ik hier nog wat mee of zou dit een hardware issue zijn en moet ik hem toch ergens laten repareren? Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Alvast bedankt!

EDIT: en plotseling doet hij het weer. Weet echt niet hoe.... Net een vrouw met verschillende moods :p. Misschien kan een mod de post verwijderen?

[ Voor 8% gewijzigd door Xtince op 25-08-2018 21:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Of ie het nou weer doet of niet, zou hem toch eens na laten kijken... Klinkt niet gezond. Maarja, home button doet t ook al niet - keer gevallen/nat geworden? Dan zal je wellicht (steeds) vaker vage problemen krijgen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-06 07:24
WhatsappHack schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 01:32:
Of ie het nou weer doet of niet, zou hem toch eens na laten kijken... Klinkt niet gezond. Maarja, home button doet t ook al niet - keer gevallen/nat geworden? Dan zal je wellicht (steeds) vaker vage problemen krijgen.
Dat ding zit idd al op de laatste loodjes... gevallen vaker (meerdere malen al scherm laten vervangen). Maar nog niet nat geworden dat was de vorige telefoon :). Dus ga er eerlijk gezegd niet meer geld aan uitgeven als het nog niet hoeft.

Misschien een andere vraag hier. Ik heb nog een iPhone 5s van mijn vrouw die nat is geworden en niet meer is aangegaan. Alleen omwille van alle inhoud heb ik hem niet weggedaan/voor een klein bedrag verkocht.

Is er een mogelijkheid om alle inhoud te wissen van een tel met vochtschade (die dus ook niet aangaat)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Als ie beveiligd is met code heb je niet heel veel te vrezen, al zou ik het zelf niet doen; liever verlies nemen. Anders ehhh... Hele sterke magneet? :+

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:45
WhatsappHack schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:12:
Als ie beveiligd is met code heb je niet heel veel te vrezen, al zou ik het zelf niet doen; liever verlies nemen. Anders ehhh... Hele sterke magneet? :+
voorhamer doet het ook altijd erg goed :Y