Vandaag lekker aan het blauwe ledjes monteren geweest,toen weer netjes opstarten,alles okee.
Rebootje>afsluiten.
En toen begon de ellende. Kreeg het "windows is aan het afsluiten" schermpje gevolgd door..jawel PEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Mobo boek erbij, defect geheugen?
Da kennie,had ie niet op moeten starten
Nog een reboot,jawel win98 verscheen.Ik vertrouwde het niet,dus:command prompt>format c: (wilde ghost terug schrijven)
94% geformatteerd..en jawel: PEEEEEEEEp
msdos flop,ghost opstarten en terugzetten.
Opstarten, weer 0 HD activiteit.
Nog een reboot,en voila, win98 verschijnt,en alles doet het..
Nu heb ik gelukkig voor a.s. vrijdag een date met Informatique,voor een nieuwe HD, goede timing denk ik
Dit heeft toch niks met mijn blauwe ledjes te maken he? Heb ze er toch maar niet in mobo geprikt deze keer
Heeft iemand dit al eerder gehad met zijn/haar HD?
Rebootje>afsluiten.
En toen begon de ellende. Kreeg het "windows is aan het afsluiten" schermpje gevolgd door..jawel PEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Mobo boek erbij, defect geheugen?
Da kennie,had ie niet op moeten starten
Nog een reboot,jawel win98 verscheen.Ik vertrouwde het niet,dus:command prompt>format c: (wilde ghost terug schrijven)
94% geformatteerd..en jawel: PEEEEEEEEp
msdos flop,ghost opstarten en terugzetten.
Opstarten, weer 0 HD activiteit.
Nog een reboot,en voila, win98 verschijnt,en alles doet het..
Nu heb ik gelukkig voor a.s. vrijdag een date met Informatique,voor een nieuwe HD, goede timing denk ik
Dit heeft toch niks met mijn blauwe ledjes te maken he? Heb ze er toch maar niet in mobo geprikt deze keer
Heeft iemand dit al eerder gehad met zijn/haar HD?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |