Hallo allemaal!
Ik ben al een tijdje niet meer actief met posten op tweakers en het is een lange tijd terug dat ik iets aan mijn pc heb gedaan. Het wordt toch weer eens tijd om het ding wat nieuw leven in te blazen. Op dit moment speel ik af en toe weer eens WoW en wil ik Battlefield, Fortnite, CoD en PUBG graag eens kunnen spelen. Ik merk vooral dat mijn videokaart (6870) niet meer meedoet. Verder: hoeveel ga ik merken als ik 2 stickjes ram erbij prik om 16GB te halen.
Ik weet dat mijn CPU niet meer de nieuwste is, maar als ik kijk naar benchmarks en vergelijkingen vind ik nu hij op 4,2 draait de investering in een i5-8400 (maar 10/15% sneller) het niet waard.
Ik zoek een?
Videokaart! ik zit zelf te denken aan een GTX 1060 6GB
Wat is je budget?
Ongeveer 300,- voor een videokaart
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle alternatieven, ik heb geen merkvoorkeur. Ook geen voorkeur qua Gsync/FreeSync
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: I5 3570K - 4,2Ghz clocked
MB: Gigabyte Z77-ds3h
RAM: 8 GB DDR3 1600mhz
Voeding: OZC ModStream 600W
SSD: Samsung Evo 830 128GB
Monitor: Dell 2312 23" 1080P
edit: SSD toegevoegd
Ik ben al een tijdje niet meer actief met posten op tweakers en het is een lange tijd terug dat ik iets aan mijn pc heb gedaan. Het wordt toch weer eens tijd om het ding wat nieuw leven in te blazen. Op dit moment speel ik af en toe weer eens WoW en wil ik Battlefield, Fortnite, CoD en PUBG graag eens kunnen spelen. Ik merk vooral dat mijn videokaart (6870) niet meer meedoet. Verder: hoeveel ga ik merken als ik 2 stickjes ram erbij prik om 16GB te halen.
Ik weet dat mijn CPU niet meer de nieuwste is, maar als ik kijk naar benchmarks en vergelijkingen vind ik nu hij op 4,2 draait de investering in een i5-8400 (maar 10/15% sneller) het niet waard.
Ik zoek een?
Videokaart! ik zit zelf te denken aan een GTX 1060 6GB
Wat is je budget?
Ongeveer 300,- voor een videokaart
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle alternatieven, ik heb geen merkvoorkeur. Ook geen voorkeur qua Gsync/FreeSync
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: I5 3570K - 4,2Ghz clocked
MB: Gigabyte Z77-ds3h
RAM: 8 GB DDR3 1600mhz
Voeding: OZC ModStream 600W
SSD: Samsung Evo 830 128GB
Monitor: Dell 2312 23" 1080P
edit: SSD toegevoegd