Loewe Indvidual Sound Loewe bild 3.40

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RIEKS BOOIJ
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-02 11:58
Mijn vraag Hoe sluit je de subwoofer van een Loewe Indvidual Sound aan op je Loewe Bild 3 40"
op de bild 3 zit namelijk geen Dal aansluiting maar moet je het doen met een HDMI aansluiting maar die zit weer niet op de subwoofer zijn er kabels in de handel die dit omzeilen

Groet

Rieks...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja, er zijn kastjes die kabels van de een naar de ander kunnen omzetten. Je kan, zeker met zaken als HDMI dan wel een verlies van functionaliteit verwachten want HDCP enzo.

Allicht kan je even posten welke uitgangen en ingangen er wel op zitten? Want je hebt nogal individueel en ouder spul staan; het hoeft ons dus niet echt direct bekend te zijn hoe alles eruit ziet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Op basis hiervan, zou ik dus zeggen: het gaat niet passen. Op geen enkele manier. Ook mis ik een beetje welke signalen en hoe je wil aanbieden aan dat ding?

Kan me ook voorstellen dat als er een houtje-touwtje oplossing gerealiseerd kan worden, dat bepaalde signalen niet meer gedecodeerd kunnen worden vanwege de leeftijd van dat ding? Als in, alle codecs sinds dat dat ding op de markt is, worden natuurlijk niet meer ondersteund.

Maar, constructief: als je doorklikt, kom je bij een naam, adres en winkelnaam in NL terecht; misschien dat je die eens kan bellen of & hoe alles moet worden aangesloten? Ze doen niet voor niets iets met vintage apparatuur.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RIEKS BOOIJ
was er bang voor dat het niet ging passen
uit de tv komt via hdmi een geluid signaal enig idee wat voor subwoofer ik er aan kan hangen
Loewe heeft daar de klang 1 voor maar die zit wat boven budget (800 €)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RIEKS BOOIJ
bedankt voor de info
Pagina: 1