Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Android] Vraag over 'Niet opgeslagen contact'

Pagina: 1
Acties:
  • 2.500 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
hierbij even een vraag,

ik en mijn vriend willen beiden met 1 bepaalde persoon geen contact meer hebben waardoor we de oude nummer geblokkeerd hadden, nu had deze persoon een nieuwe nummer en dezelfde dag nog hebben wij deze nummer in onze gsm geblokkeerd wij hebben er dus niet naar gestuurd of gebeld, ik heb een samsung galaxy A5 2016 als ik de nummer ingeef is deze dus niet zichtbaar als mijn partner de nummer ingeeft op zijn samsung s7 edge komt er bij te staan '' niet opgeslagen contact'' we hebben de nummer als contact in zijn gsm gezet en verwijderd en dan nog blijft er nadien staan dat het een niet opgeslagen contact is, deze staat dus niet in onze contactpersonen. 8)7 ik vraag me af hoe dit mogelijk is dat hij niet belt of stuurt naar deze nummer deze toch op 1 of andere manier in de gsm staat :? iemand dit ook al meegemaakt en wat was de oplossing ?

Beste antwoord (via rens-br op 27-08-2018 09:59)

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is in de tussentijd opgelost, blijkbaar als je in een nieuwe samsung een nummer meteen blokkeert herkent de gsm het nummer als je dit ingeeft, omdat het als een geblokkeerd nummer in je gsm staat en niet als contact :)

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:03
Ik vind het een vaag verhaal en snap het probleem niet helemaal. Kan je in 1 of 2 zinnen samenvatten wat nou eigenlijk je vraag is? Graag met punten en hoofdletters, dan is het wat leesbaarder.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal dan het probleem uitleggen in de naam van mijn partner,
zijn ex heeft een nieuwe nummer, hij heeft deze geblokkeerd in zijn gsm (samsung s7 edge) hij heeft dus geen contact gehad met de nummer of de nummer heeft hem niet gebeld of gestuurd.
Recent gaf ik de nummer in bij het scherm om een nummer te bellen en dan komt de nummer er te staan met daaronder de vermelding '' niet opgeslagen contact ''.
Ik vraag me af hoe dit mogelijk is terwijl er nooit met die nummer gesmst of gebeld geweest is.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 11:56

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik denk dat dit de stappen zijn die je zoekt?

Nee, na nog een keer lezen zie ik dat ik het verkeerd begrepen heb...

[ Voor 42% gewijzigd door Bastiaan op 25-08-2018 17:27 ]

Verwijderd

Nee. Wat ze zoekt is bewijs dat haar vriend contact heeft gehad met zijn ex. Is er alleen niet, "niet opgeslagen contact" is simpelweg een niet opgeslagen nummer. Contact is wat ongelukkig gekozen in deze.

Verwijderd

Topicstarter
de nummer is reeds al enige tijd geblokkeerd :)

Intelligo : hoe kan deze nummer daar dan komen ? heeft dit te maken dat de nummer geblokkeerd staat in zijn gsm ?

• Hahn
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:26:
Nee. Wat ze zoekt is bewijs dat haar vriend contact heeft gehad met zijn ex. Is er alleen niet, "niet opgeslagen contact" is simpelweg een niet opgeslagen nummer. Contact is wat ongelukkig gekozen in deze.
Ooooh, op die fiets 8)7
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:27:

Intelligo : hoe kan deze nummer daar dan komen ? heeft dit te maken dat de nummer geblokkeerd staat in zijn gsm ?
Je typt dat nummer zelf in, daarom staat het daar. 'Niet opgeslagen contact' betekent letterlijk 'niet opgeslagen telefoonnummer'. Het woord 'contact' betekent hier niet dat je er contact mee hebt gehad.

[ Voor 42% gewijzigd door Hahn op 25-08-2018 17:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan een niet opgeslagen nummer daar dan komen als er niet gsmst of gebeld geweest is met dat nummer ? :s dat is vooral mijn vraag ..

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:06

Ik snap d'r geen f* van. Als het nummer al enige tijd geblokeerd is, waarom vind je het dan nog nodig om het nummer nog een keer handmatig in te voeren? Klinkt volgens mij alsof jouw probleem heel nadrukkelijk niet technisch van aard is.

• Hahn
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:29:
hoe kan een niet opgeslagen nummer daar dan komen als er niet gsmst of gebeld geweest is met dat nummer ? :s dat is vooral mijn vraag ..
Je typt het nummer zelf in, toch? That's it. Daarom staat het er. Je zoekt teveel achter het woord 'contact'.

Verwijderd

Je zoekt een antwoord op de verkeerde vraag. Als je iemand niet vertrouwd moet je daar aan werken of weggaan. Niet in telefoons en forums graven.

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:24
Toets een willekeurig nummer in.
Et voila, je krijgt te zien 'niet opgeslagen contact

Het is dus gewoon een nummer wat nog niet gekoppeld is aan een contactpersoon.

Hoe die er in komt vraag je je af, nou volgens je eigen verhaal heb je hem net zelf ingetypt...

Verwijderd

Topicstarter
ik hoef enkel de 0460 in te geve en de gsm vult de rest van het nummer aan.. daarover gaat het.. en men partner voelt zich er ongemakkelijk bij omdat hij heeft gezworen er nooit met gebeld te hebben of gestuurd :s

• Hahn
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:31:
ik hoef enkel de 0460 in te geve en de gsm vult de rest van het nummer aan..
Dat zei je de vorige 5 posts niet...

En als je dat nummer eenmaal hebt ingevuld, dan kan 'ie daarna aangevuld worden.
daarover gaat het.. en men partner voelt zich er ongemakkelijk bij omdat hij heeft gezworen er nooit met gebeld te hebben of gestuurd :s
Ik zou me ook ongemakkelijk voelen als iemand zo moeilijk zou doen over een telefoonnummer. En waarom weet je überhaupt het nieuwe nummer van zijn ex?

Verwijderd

Topicstarter
omdat zijn ex men ex beste vriendin is voor ze men relatie stuk maakte tusse mij en men partner ;) keep your friends close but your enemies closer toch ;) ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:34:
omdat zijn ex men ex beste vriendin is voor ze men relatie stuk maakte tusse mij en men partner ;) keep your friends close but your enemies closer toch ;) ?
Rechtstreeks gequote uit jersey shore zeker.

Ik zou dat nummer lekker laten en een tvshow opzoeken. Rijkdom ligt om de hoek

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is in de tussentijd opgelost, blijkbaar als je in een nieuwe samsung een nummer meteen blokkeert herkent de gsm het nummer als je dit ingeeft, omdat het als een geblokkeerd nummer in je gsm staat en niet als contact :)

• JZX81_Drift
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14-11 16:20

JZX81_Drift

No gods, only 4AGE

Hoera, ruzie voorkomen.

Knutselt graag aan roestige achterwielaangedreven Japanse wrakken

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:06
Mooi, dan kun je nu gaan werken aan iets wat er wel toe doet: vertrouwen...

Verwijderd

Topicstarter
is nog al moeilijk als je vertrouwen door verkeerde relaties de grond is ingeboord en dat de persoon waar ik nu een relatie met heb hiervoor moet boeten :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Dat is dus precies wat er gezegd werd.
Je toetsenbord houdt er ook een woordenboek op na welke dus ook meteen dat nummer heeft opgeslagen. Als je dat nummer op een willekeurige plek invult, vult hij het automatisch aan.

Relaties draaien om vertrouwen. Je zult hem toch op een gegeven moment het vertrouwen moeten gaan geven.
Mij verklaren ze voor gek dat ik mijn vrouw (eerste vriendin en al jaren gelukkig en een kleine meid ondertussen gekregen) met haar beste vriend (man) op vakantie heb laten gaan. Vertrouwen.
Is ook wel fijn even tijd voor mijzelf. :p

[ Voor 44% gewijzigd door Arunia op 25-08-2018 17:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:41:
is nog al moeilijk als je vertrouwen door verkeerde relaties de grond is ingeboord en dat de persoon waar ik nu een relatie met heb hiervoor moet boeten :)
Zegt ze terwijl ze met de ex van haar (nu ex)beste vriendin ligt te rollebollen.

Ik bookmark hem voor het "weet je nog..." Topic.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@Verwijderd dat stukje was ook even verwarrend idd. Want het klinkt zoals het er staat juist alsof zij de relatie heeft proberen te breken.

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:23

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Wat @Arunia zegt dat nummer staat geblokkeerd in de telefoon dus de telefoon herkent dat nummer omdat die op de bloklijst staat en handmatig is ingevoerd, nummer zit gewoon in het toetsenbord geheugen.

Si vis pacem, para bellum

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:29:
In het verleden zal er vast een keer contact zijn geweest waardoor eea in de cloud zit bij het gekoppelde account, zoals bijvoorbeeld een Google account, volgens mij kan die ook de belhistorie meenemen en hoeft dat dus niet per se telefoonnummber gebonden te zijn. :)

Daarnaast hoeft een geblokkeerd nummer natuurlijk niet per se in de contactenlijst te staan, dat zijn twee aparte lijsten.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 25-08-2018 17:52 ]

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

@Verwijderd
Nog gecondoleerd met je Nederlandse spelling :)

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:34

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

@Verwijderd Je vraagt je dus af waarom het nummer automatisch aangevuld wordt wanneer je het intikt, terwijl er niet naar gebeld/gesmst is. Daarnaast geef je aan dat het nummer al geblokkeerd is in de telefoon. <-- Daar is je antwoord op de vraag waarom de telefoon het nummer aanvult. Het nummer is bekend in de telefoon (want: is geblokkeerd voor inkomende oproepen/berichten)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Verwijderd

Topicstarter
CH4OS schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:51:
[...]
In het verleden zal er vast een keer contact zijn geweest waardoor eea in de cloud zit bij het gekoppelde account, zoals bijvoorbeeld een Google account, volgens mij kan die ook de belhistorie meenemen en hoeft dat dus niet per se telefoonnummber gebonden te zijn. :)

Daarnaast hoeft een geblokkeerd nummer natuurlijk niet per se in de contactenlijst te staan, dat zijn twee aparte lijsten.
hij is niet aangemeld bij een samsung account of cloud of dergelijke ;)
blijkbaar heeft het te maken dat de gsm de nummer herkend doordat hij in de lijst met geblokkeerde nummers staat :). dit topic kan afgesloten worden ;). alsook heeft hij zijn abbonement laten nakijken en de nummer is nergens terug te vinden op zijn abbonement dus van contact is geen spraken ;)

Vanaf zij die nummer had, hebben we deze nummer meteen geblokkeerd ;) moest dit niet het geval zijn zou ikzelf er ook achter gekomen zijn dat dit kwam doordat er contact geweest is. Vandaar mijn vraag dat ik stelde, aangezien er nooit naar gebeld of gestuurd geweest is, maar zoals ik eerder vermeld heb, heb ik dernet met iemand gesproken die hetzelfde probleem heeft met dezelfde gsm als mijn partner en heeft dus degelijk met de lijst met geblokkeerde nummers te maken :) technologie dus :p

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2018 20:40 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wel nog kleine tip @Verwijderd; 'die nummer', 'de nummer' en 'deze nummer' is niet echt hoe het moet zijn, zeg maar. ;)

Kon het niet laten. ;)

Verwijderd

Topicstarter
CH4OS schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:26:
Wel nog kleine tip @Verwijderd; 'die nummer', 'de nummer' en 'deze nummer' is niet echt hoe het moet zijn, zeg maar. ;)

Kon het niet laten. ;)
Kan moeilijk de naam en nummer gaan vermelden, en sorry ben van de antwerpse kanten xD

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:27:
[...]

Kan moeilijk de naam en nummer gaan vermelden, en sorry ben van de antwerpse kanten xD
Nee, het gaat niet om het nummer. Maar het lidwoord wat je voor het woord nummer zet. En ook andere zelfstandige naamwoorden btw.

[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 25-08-2018 23:43 ]

Iperf

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gezien het topic inmiddels is opgelost en om te voorkomen dat we verder offtopic gaan, gooi ik hier maar even een slotje op.

@Verwijderd voor een eventueel volgend topic: Zou je willen letten op de spelling? We zijn niet allemaal even taalkundig, maar het gebruik van hoofdletters en leestekens maar het toch een stuk leesbaarder.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.