Asus A7V + watercooling + bevestigen

Pagina: 1
Acties:

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Als je een standaard waterblok hebt, dus met de in/uitgang aan de zijkant van je blok, dan kun je volgens mij maar 1 kant op op de A7V, en dat is naar de rand van het bord.

Dit is eigenlijk reuze onhandig, omdat de leidingen dan precies over de bevestigingsgaten in het bord gaan.

Ik wou eigenlijk een plexiglas plaatje maken, met daarin ook de vier gaten en dan met kunststof bouten het blok vastzetten, ipv de zwakke nokjes op het socket gebruiken. Dat lukt dus niet.

Iemand die hier wat op bedacht heeft, bv een constructie om om de leidingen heen gaan. Als iemand een TIP of beter nog een tekening heeft, dan hou ik me aanbevolen.

Verwijderd

boor een gat achterin je case... ben je er van af... en ergens bovenin de boel er weer in laten komen... koelt gelijk een stuk

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
jaja, zeer ik heb weer intelligent leven ontdekt.

FF on topic blijven

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:46

Arno

PF5A

--> [forum=22] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Domme opmerking van een KT7 gebruiker. :)

Waarom gebruik je de Dangerden Maze2 niet? Deze kan je bevestigen zonder een hold-down klem en de leidingen sluit je gewoon "van boven" aan op het blok. Of past dat niet bij een A7V? Kan zijn dat ik de vraag verkeerd begrijp.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)