Geheugen uitbreiden van Macbook Air 2017?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.321 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurjot
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-08 13:08
(klikte perongeluk op enter waardoor topic geopend werd..)

Maar mijn volledige vraag is : Of je het geheugen kunt uitbreiden van een macbook air 2017.

[ Voor 77% gewijzigd door Gurjot op 25-08-2018 14:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is er echt een van: gooi maar over de schutting want ik ben te belazerd om zelf even te zoekn... :-/

https://everymac.com/syst...d-2013-pros-and-cons.html

Nee, je kan geheugen van een MB Air niet uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:18
Wat heb je zelf al gevonden? En je titel is anders dan je werkelijke vraag...

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckremers
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:00
Het is mogelijk, je moet er alleen wel goed voor kunnen microsolderen YouTube: How to upgrade RAM on TouchBar MacBook 2017?

Eigenlijk niet te doen dus.

Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 12:55
Vanuit de basis dus niet mogelijk.
Ben je heel handig en secuur dan zou je het zelf kunnen doen. Maar bestaat het risico dat je logicboard kapot is ivm kortsluiting door soldeerfouten.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Gurjot, welkom op GoT :w

We verwachten dat je hier ook wat eigen inzet toont. Dus geeft voortaan in je topicstart ook aan wat je zeif al hebt gevonden.[/]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twodigits
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:47
Om niet gelijk een nieuw topic te openen sluit ik aan bij dit: weet iemand of dit inmiddels misschien wel kan? Macbook air 2017 bevalt me prima voor wat ik ermee doe, maar ik zie de laatste tijd wat veel strandballen, dus wat meer werkgeheugen zou welkom zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdennis12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-09 20:06
Zou dezelfde MacBook veranderd zijn van binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

@twodigits Het is niet mogelijk en het gaat ook niet mogelijk zijn/worden. Het geugen van de air is vastgesoldeerd op het moederbord. Dit is dus niet te vervangen of uit te breiden, zoals eerder in dit topic aangegeven. Al zou je zogoed kunnen solderen, dan is het nog maar de vraag of grotere geheugen chips geaccepteerd worden.

Bij dergelijke laptops is het gewoon heel goed plannen en inschatten, voor mijzelf al een reden om een dergelijke laptop gewoon niet te kopen. :)

Verder is dit wel een heel oud topic om omhoog te trappen.

[ Voor 6% gewijzigd door _Dune_ op 30-01-2020 15:39 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is inderdaad niet handig om een oud topic te kapen, zeker omdat dit vaak tot de nodige verwarring zorgt. Beter is om een nieuw topic te openen, met eventueel een verwijzing naar het vorige topic. Aangezien de nieuwe vraag inmiddels is beantwoord, gaat dit topic dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.