Afroepsysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 570 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin veldhuis
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-08 18:29
Mijn vraag
Hallo allemaal,
voor een horeca gelegenheid waar ik werk zijn we op zoek naar een stukje software waar een een nummertje van een bestelling op een scherm kan laten verschijnen wanneer die klaar is. ( soort van mac donalds idee).

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het moet op een windows pc kunnen draaien.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb al het een en ander proberen op te zoeken op google, maar zonder naam van zon stukje software kom ik niet veel verder.

Met vriendelijke groet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Maak een PowerPoint presentatie met nummer 1 t/m 1000, zet dat fullscreen en druk op spatie om de volgende slide weer te geven?

Ik zie weinig aanleiding/hints hoe jij nu je ordernummers aanmaakt, of de uitlevering op volgorde of random gebeurt en met welk pakket / OS dat gebeurt.

Allicht moet/kan je naar de API of database kijken die erachter zit maar dat kan maatwerk zijn dus kom maar op met alle info & code die je al hebt. :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin veldhuis
Op moment hebben we er een kassa systeem van het bedrijf taurus achter zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin veldhuis
Op de boj komt altijd wel een ordernummer te staan, dat nummer was ik van plan om te gaan gebruiken. Het nummer van de bestelling wat al klaar is moet er ook nog een aantal minuten op blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dus je zoekt een kant en klaar stuk software om te gebruiken? Prima, maar hier in Programming draait het om zelf programmeren. Ook lijkt je eigen inzet te missen, en dat is wel iets wat we van je vragen (zie Het algemeen beleid #quickstart) Ik kan dan ook niet anders dan je topic sluiten.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.