Radio-WiFi-CD voor op kinderkamer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Bad Al
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-03 17:46
Ik zoek een?
Radio-WiFi-CD

Wat is je budget?
Een bovengrens van eur. 200,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Een radio-cd-wifi voor de niet al te grote slaapkamer van mijn dochtertje
Mag een apparaat met geïntegreerde speakers zijn maar ik heb ook nog een setje simpele Philips speakers van een ouder microsetje staan dus een microset zonder of met speakers mag ook.
Een radio mag maar hoeft niet
WiFi ontvangst voor "Efteling Radio" 8)7 is cruciaal
Ook een CD speler moet erin zitten

Wat heb je zelf al gevonden?
Panasonic SC-HC1040 maar ontvangt die internet stations?

[ Voor 4% gewijzigd door Big Bad Al op 25-08-2018 13:23 ]

Beste antwoord (via Big Bad Al op 05-10-2018 23:00)

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Big Bad Al schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:23:
Panasonic weet niet of dit model Efteling Kids Radio kan ontvangen en zoekt het uit....

Ik heb nog een ouder microsetje staan met een aux-ingang, zijn wer wellicht losse wifi ontvangers te koop? Iemand wellicht daar een tip voor?
Die Panasonic voldoet aan alle eisen (webradio via app powered by TuneIn, mogelijk ook op te slaan op een preset vlgns een review iirc. Efteling Kids radio oid vond ik terug in de gewone TuneIn app), normaal gesproken idd niet een combo die je onder de €200 vindt.
Makkelijkere alternatief idd een Chromecast Audio aan een standaard setje aansluiten ...

Inmiddels wel weer een aanbieder minder dan een paar weken geleden.

[ Voor 51% gewijzigd door apis29 op 11-09-2018 21:30 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Genoeg micro sets met netwerkaansluiting (denon, marantz, yamaha), maar of je dat met dat budget haalt ben ik bang voor.

Wat je iig kunt doen in je zoektocht is kijken met welke partijen de fabrikanten samenwerken als ej er een vind. TuneIn is een bekende, Vtuner ook. Kijk bij beiden op de sites of ze uberhaupt efteling radio doorgeven.

Althatief: ik weet niet wie je kabelprovider is, maar de meeste geven Efteling (kids) radio gewoon door via de decoder. Dan kun je dus volstaan met een simpel setje met externe decoder.

Wat denk ik ook belangrijk is is hoe oud je dochter is en of ze zelf de zenders kan zoeken en het spul aan en uit kan zetten enzo.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Bad Al
Panasonic weet niet of dit model Efteling Kids Radio kan ontvangen en zoekt het uit....

Ik heb nog een ouder microsetje staan met een aux-ingang, zijn wer wellicht losse wifi ontvangers te koop? Iemand wellicht daar een tip voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

The Eagle schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 21:50:
Genoeg micro sets met netwerkaansluiting (denon, marantz, yamaha), maar of je dat met dat budget haalt ben ik bang voor.
En lang niet alles met een netwerk aansluiting laat je ook toe om er een random webradio mee af te spelen.

Anders mini setje met aux. en een oude gsm voor internet radio ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Chromecast audio. Of een music box van KPN. Wel bediening via app.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:07
Koop een goedkope telefoon, zet die in een cradle o.i.d. en verbind die met een stel speakers.
Hoewel je dan geen cdspeler hebt...

[ Voor 16% gewijzigd door FunFair op 10-09-2018 15:30 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Big Bad Al schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:23:

Die Panasonic voldoet aan alle eisen (webradio via app powered by TuneIn, mogelijk ook op te slaan op een preset vlgns een review iirc. Efteling Kids radio oid vond ik terug in de gewone TuneIn app), normaal gesproken idd niet een combo die je onder de €200 vindt.
Makkelijkere alternatief idd een Chromecast Audio aan een standaard setje aansluiten ...

Inmiddels wel weer een aanbieder minder dan een paar weken geleden.

[ Voor 51% gewijzigd door apis29 op 11-09-2018 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Big Bad Al
Een Auna Iadpat 240 gekocht en op een microsetje dat er nog stond gezet!

Dank voor de tips!
Pagina: 1