Beste Tweakers,
Ik ben bezig met een wallmount pc.
Nu wil ik onder elk component een mooi plaatje plastic , met daaronder led verlichting.
Voor een glowing effect rond de randen.
Nu is acrylaat mij niet onbekend in het verwerken. Ook heb ik hier al menig led projectje mee gemaakt wat een mooi effect geeft.
Ik vraag me echter af hoe dit met polycarbonaat zit?
Zowel via google als op dit forum kan ik hier eigenlijk niks over vinden.
Als het om projecten gaat met lichteffecten e.d. lees ik continue dat er gewerkt wordt met acrylaat.
Kan polycarbonaat het licht wel net zo goed verstrooien naar de rand van de plaat als acrylaat?
Ik heb nog wat polycarbonaat liggen en zou het zonde vinden om dan te investeren in acrylaat.
In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken.
Ik ben bezig met een wallmount pc.
Nu wil ik onder elk component een mooi plaatje plastic , met daaronder led verlichting.
Voor een glowing effect rond de randen.
Nu is acrylaat mij niet onbekend in het verwerken. Ook heb ik hier al menig led projectje mee gemaakt wat een mooi effect geeft.
Ik vraag me echter af hoe dit met polycarbonaat zit?
Zowel via google als op dit forum kan ik hier eigenlijk niks over vinden.
Als het om projecten gaat met lichteffecten e.d. lees ik continue dat er gewerkt wordt met acrylaat.
Kan polycarbonaat het licht wel net zo goed verstrooien naar de rand van de plaat als acrylaat?
Ik heb nog wat polycarbonaat liggen en zou het zonde vinden om dan te investeren in acrylaat.
In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken.