Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde mijn accu vervangen maar ik sloot mijn accu aan en toen zag ik dat de lcd connector nog los zat dus die drukte ik zonder bij na te denken vast en toen vonkten het en rookte het nu start het scherm niet meer op word hij niet herkend door itunes en hij trilt drie keer als ik hem aanzet (dit is denk dat er een moederbord defect is corrigeer als ik het fout heb) alleen geen beeld het scherm is denk sws kapot maar wat is er mis op het moederbord iemand een idee wat er dan is doorbrand het gaat om een iPhone 6s
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt als een defect logicboard inderdaad.
Die zijn wel los te koop (uit defecte toestellen) maar niet goedkoop helaas.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er gewoon een chip is doorgebrand gebeurt mij ook vaak dan pak ik een nieuw scherm en kijk ik de conectors naar soms werk dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar zonder scherm word hij ook niet gezien door itunes dus denk niet als ik een ander scherm eropzet dat het daarmee is opgelost Zou het kunnen dat er een chip van de lcd conetor is doorgebrand en was kost dit om te laten vervangen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Zoals @Donstil al zei, je logic board is defect (tezamen met het toetsenbord waar je nou je berichten op typt gezien het ontbreken van de leestekens :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
@Verwijderd het kan prima zijn dat alleen je beeldscherm defect is.

Ik heb ook ooit me connector er op gedrukt , en toen hoorde ik ook”poef”. Uiteindelijk ander scherm, en toen werkte alles weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd ga naar reparatieshop en test daar met een nieuw scherm. zeg niet van te voren wat er is gebeurt, maar kijk gewoon of het het scherm is.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1