Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proadrie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 11:55
Wat ga je met je laptop doen?
Deze laptop is ga ik voornamelijk gebruiken voor het gamen, misschien wat teksverwerking en photoshop.

Wat is je budget? tegen de 1200 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja af en toe naar mijn ouders, maar niet op reis.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit te denken aan de HP OMEN , Predator helios of de acer nitro 5, msi , Lenovo

Goedenavond mede tweakers 8)

Ik wil graag een laptop aanschaffen alleen zie door het bomen het bos niet meer en kan wel wat hulp gebruiken.

Ik wil graag een laptop aanschaffen voor mijn vriendin en het het liefst met een 1060 of een 1050ti en de nieuwste processor erin. De groote waar ik aandacht is 15,6 inch omdat, een 17inch wat een de grote kant is en een 15,6 inch wat compacter. Een 17 inch betaal je ook meer voor en de laptop word ook sneller warm. Er is op dit moment een dag aanbieding bij bol.com de Acer nitro 5 normaal voor 1399 afgeprijsd naar 1189 Acer Nitro 5 AN515-52-7781 gaat om dit merk. Nu ben ik benieuwd is dat een goede aankoop of zou ik voor een ander merk moeten gaan? In deze laptop zit de i7-8750H processor en een 1060gtx plus 8gb werkgeheugen, alleen in de HP OMEN by HP 15-dc0850nd bij mediamarkt zit 16 gb werkgeheugen en een gtx1050i en kost tegen de 1099 nu weet ik niet waar ik voor moet gaan, aangezien je meer betaald voor een 1060 en nu kan ik dus voor de zelfde prijs ( maar wel minder werkgeheugen) een 1060 halen maar, geen HP maaar een acer laptop.

Weet nu dus niet wat voor merk ik moet nemen of welke ik gewoon uit de weg moet gaan

Hoop dat iemand mij kan helpen met de knoop doorhakken. :P

Zoek dus een laptop met 1060 of 1050ti het liefst met 16gb werkgeheugen maar 8gb mag ook als de nieuwste i7-8750H processor er maar in zit :) Als mensen een suggestie hebben hoor ik het graag.

[ Voor 7% gewijzigd door Proadrie op 24-08-2018 19:58 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb persoonlijk veel recommendaties gehad betreft de helios, helaas was 1 variant uitverkocht voordat ik hem kon kopen. Ik zou nog even wat reviews lezen betreft de Helios - kijken hoe de koeling is en dergelijke. Je kunt nog altijd je CPU Undervolten om wat temperaturen eraf te scheren. Mocht je de 8 GB ram.een probleem vinden zou ik altijd nog een stickje erbij kopen sooner or later. Ook zal die 1060 je wat meer "future proef" maken. De 1050ti daar aan tegen kan al wat gebreken laten zien.

Ik raad de HP Omen niet aan. Van alle reviews die ik heb gelezen is dit een heet hoofd(verschillende modellen): temperaturen boven de 85, zelfs 90 graden. Ik ben persoonlijk niet tevreden met HP laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proadrie
De Helios is daarin tegen wel duurder of hij is wat goedkoper maar zit er een oudere gen proce in en anders word hii tegen de 1300 euro. De Nitro 5 heeft alles onder de hood alleen weer dus niet of Acer een goede aankoop is deze dagen. Oh dan laat ik de HP omen dus links liggen hoge temperaturen is ook niet echt goed voor de componenten. Ja de 1060 is idd veel beter dus ga dan sowieso voor een 1060 nu nog een geschikte laptop vinden. Heb je trouwens een link van die predator waar e toen die tijd een recommendatie voor gehad hebt? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proadrie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:22:
De Helios is daarin tegen wel duurder of hij is wat goedkoper maar zit er een oudere gen proce in en anders word hii tegen de 1300 euro. De Nitro 5 heeft alles onder de hood alleen weer dus niet of Acer een goede aankoop is deze dagen. Oh dan laat ik de HP omen dus links liggen hoge temperaturen is ook niet echt goed voor de componenten. Ja de 1060 is idd veel beter dus ga dan sowieso voor een 1060 nu nog een geschikte laptop vinden. Heb je trouwens een link van die predator waar e toen die tijd een recommendatie voor gehad hebt? Alvast bedankt
Oah sorry. In plaats van Helios bedoelde ik juist de hele tijd Nitro te zeggen. Ik heb mijn comment dus over je Nitro laptop bedoeld wat je vermeld hebt :) sorry voor mijn fout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Proadrie
Oh hahah, geen probleem hoor. Ben toch voor de Nitro 5 gegaan denk dat ik hier wel heel tevreden mee ga zijn. Heb gelezen dat memory makkelijk is om te vervangen, dus in toekomst idd maar geheugen balkje bij gooien. Iedergeval bedankt voor je reactie man! Cheers 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:14
Kijk ook is op de site van BTO.eu
Staat in elke prijsklasse genoeg tussen.
Sinds kort de nieuwe 15CL872 welke door de buren van hardware.info gister werd gereviewd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proadrie
NL_Scratch schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:17:
Kijk ook is op de site van BTO.eu
Staat in elke prijsklasse genoeg tussen.
Sinds kort de nieuwe 15CL872 welke door de buren van hardware.info gister werd gereviewd
He iedergeval bedankt voor je bericht, maar had de laptop al besteld. Ik zie trouwens ook dat er op die website nog 140 euro bij zou komen als je dan voor de 1060 zou gaan. Dat zou op dit moment wel goedkoper zijn als die dag aanbieding niet was geweest van Bol.com. Heb de laptop nu voor een mooie prijs van 1187 euro + 1060 gtx er in. Ik ben een tevreden klant.
Pagina: 1