Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk 144hz 1080p gamen en zo nu en dan eens livestreamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1250 euro en ben van plan om deze pc zelf in elkaar te zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb zelf al een beetje gekeken en ik heb deze parts gevonden:
AMD Ryzen 5 2600, 3,4 GHz (3,9 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor - 165 euro
ASRock B450 Pro4, socket AM4 moederbord - 95 euro
Corsair 16 GB DDR4-3000 Kit werkgeheugen - 155 euro
GIGABYTE UD PRO, 512 GB SSD - 85 euro
WD Blue, 1 TB Harde schijf - 40 euo
Sharkoon AM5 Silent behuizing - 45 euro
Corsair CX550M, 550 Watt voeding - 65 euro.
Met de videokaart zit ik nog af te wachten op de benchmarks van de RTX kaarten,
RTX 2070 - 600 euro alternatief GTX 1080 525 euro.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Overklokken ga ik niet doen. Mischien over een jaar of 2 maar dan koop ik er dan een nieuwe cpu cooler voor.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil jullie mening horen over deze build, wat zouden jullie doen met mijn budget?
Voornamelijk 144hz 1080p gamen en zo nu en dan eens livestreamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1250 euro en ben van plan om deze pc zelf in elkaar te zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb zelf al een beetje gekeken en ik heb deze parts gevonden:
AMD Ryzen 5 2600, 3,4 GHz (3,9 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor - 165 euro
ASRock B450 Pro4, socket AM4 moederbord - 95 euro
Corsair 16 GB DDR4-3000 Kit werkgeheugen - 155 euro
GIGABYTE UD PRO, 512 GB SSD - 85 euro
WD Blue, 1 TB Harde schijf - 40 euo
Sharkoon AM5 Silent behuizing - 45 euro
Corsair CX550M, 550 Watt voeding - 65 euro.
Met de videokaart zit ik nog af te wachten op de benchmarks van de RTX kaarten,
RTX 2070 - 600 euro alternatief GTX 1080 525 euro.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Overklokken ga ik niet doen. Mischien over een jaar of 2 maar dan koop ik er dan een nieuwe cpu cooler voor.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil jullie mening horen over deze build, wat zouden jullie doen met mijn budget?