De kogel is door de kerk en nu moet ik uiteindelijk keizen tussen twee modellen maar ik loop vast dus vandaar deze post en het laatste duwtje.
Wat ga je met je laptop doen?
Internet [meerdere tabs], netflix, spotify en enkele apps. Alles wat een chromebook zou moeten kunnen
Wat is je budget?
300-425 euro maar dat komt door de twee keuzes die ik heb klaar staan.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
Overige
Ik ben al heel lang bezig en na dus heel lang wikken en wegen, heb ik mijn keuzes teruggebracht naar 2 units. De Acer 15 Chromebook [aanbieding bij Bol.com] en de HP Chromebook 14 G5 met een extra kaartje voor 128 g.
Ik wil heel graag de support tot en met 2023 dus vandaar deze modellen. Tevens is touch leuk maar niet noodzakelijk en de spin heeft ook niet mijn voorkeur.
Keuzes
Acer Chromebook 15 CB515-1H-C1VS
Wat ga je met je laptop doen?
Internet [meerdere tabs], netflix, spotify en enkele apps. Alles wat een chromebook zou moeten kunnen
Wat is je budget?
300-425 euro maar dat komt door de twee keuzes die ik heb klaar staan.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
Overige
Ik ben al heel lang bezig en na dus heel lang wikken en wegen, heb ik mijn keuzes teruggebracht naar 2 units. De Acer 15 Chromebook [aanbieding bij Bol.com] en de HP Chromebook 14 G5 met een extra kaartje voor 128 g.
Ik wil heel graag de support tot en met 2023 dus vandaar deze modellen. Tevens is touch leuk maar niet noodzakelijk en de spin heeft ook niet mijn voorkeur.
Keuzes
Acer Chromebook 15 CB515-1H-C1VS
- Goedkoper
- Blijkbaar niet echt een top scherm
- 4 g extra met oog op de toekomst
- duurder