Mijn vraag
Ik ben goals in Google Analytics aan het instellen, de meeste van deze goals worden gemeten door het bezoeken van een bepaalde bedank-pagina. Er is een goal (een brochure download) welke een unieke bedank pagina heeft (een database + user ID + nog een aantal parameter waar een hash overheen komt). Dus bedacht ik om dit als Event Goal in Google Analytics op te zetten.
Dit is wat ik in Google Analytics heb ingesteld:

Om dit event te triggeren heb ik een onClick op mijn button element ingesteld.
De pagina waar dit op komt te draaien maakt nog gebruik van google-analytics.com/ga.js-script.
Maar na 48 uur heb ik nog geen enkel getriggered event, terwijl ik wel zie dat er al downloads zijn geweest.
Heeft iemand hier enige ervaring mee? Of ziet iemand waar dit mis gaat?
Ik ben goals in Google Analytics aan het instellen, de meeste van deze goals worden gemeten door het bezoeken van een bepaalde bedank-pagina. Er is een goal (een brochure download) welke een unieke bedank pagina heeft (een database + user ID + nog een aantal parameter waar een hash overheen komt). Dus bedacht ik om dit als Event Goal in Google Analytics op te zetten.
Dit is wat ik in Google Analytics heb ingesteld:

Om dit event te triggeren heb ik een onClick op mijn button element ingesteld.
De pagina waar dit op komt te draaien maakt nog gebruik van google-analytics.com/ga.js-script.
code:
1
2
| <button class="cta-1" id="send-btn" type="submit" onClick="_gaq.push(['_trackEvent', 'Brochures', 'Download', 'Brochure-@MODELNAME~']);">Verzenden</button> |
Maar na 48 uur heb ik nog geen enkel getriggered event, terwijl ik wel zie dat er al downloads zijn geweest.
Heeft iemand hier enige ervaring mee? Of ziet iemand waar dit mis gaat?