Mijn vraag:
Hoe kun je de HP Envy ah0910nd opladen via usb c?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, HP envy ah0910nd
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Goede USB Ckabel gekocht (anker), bios update
Ik heb een luxe probleempje, ik had de HP Envy 2018 gekocht met het idee deze te kunnen opladen via usb c via een reguliere powerbank, handig on the go. Alleen lukt dit nu niet (ik kan wel opladen via de reguliere lader trouwens).
In de review van tweakers zelf staat dat dit specifieke model wel kan worden opgeladen via USB C met 5, 10 of 20 volt, vandaar dat ik goede hoop had.
(reviews: HP Envy - Jaloers op zijn voorganger)
Zelf heb ik al een bios update gedaan, andere adapters geprobeerd en de drivers van de usb poorten geüpdate, maar dit mocht dus niet baten. Aan de USB C kabel ligt het niet, dat is een gloednieuwe Anker USB A (3.0) naar USB C kabel.
Iemand een idee hoe ik wel zou kunnen opladen via USB C?
Hoe kun je de HP Envy ah0910nd opladen via usb c?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, HP envy ah0910nd
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Goede USB Ckabel gekocht (anker), bios update
Ik heb een luxe probleempje, ik had de HP Envy 2018 gekocht met het idee deze te kunnen opladen via usb c via een reguliere powerbank, handig on the go. Alleen lukt dit nu niet (ik kan wel opladen via de reguliere lader trouwens).
In de review van tweakers zelf staat dat dit specifieke model wel kan worden opgeladen via USB C met 5, 10 of 20 volt, vandaar dat ik goede hoop had.
(reviews: HP Envy - Jaloers op zijn voorganger)
Zelf heb ik al een bios update gedaan, andere adapters geprobeerd en de drivers van de usb poorten geüpdate, maar dit mocht dus niet baten. Aan de USB C kabel ligt het niet, dat is een gloednieuwe Anker USB A (3.0) naar USB C kabel.
Iemand een idee hoe ik wel zou kunnen opladen via USB C?