Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Leuke predator pc BA computers uitverkoop. Doen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Edit: excuses voor mijn rommelige bericht, maar ik heb echt haast geen tijd om die pc te kopen of een leuke nikon d500 kit!

Ik kan een fantastische deal krijgen op een pc bij BA computers te Houten wegens stoppen met de winkel, maar is die wel betrouwbaar?

Het is een Orion ding met 7900x en 1080 ti met 32gb ram, 2x256gb ssd en een hdd-tje.

Het zaf er die momenten dat de pagina op marktplaats werkte (voor de enorme toestroom kopers) allemaal erg netjes uit, en de reden van stoppen zal vast iets met onbekendheid te maken hebben, maar ze zijn iig niet berucht zoals vele andere kleine winkeltjes die stoppen.

Die 2080 ti-tjes zijn allemaal verkocht in de pre-orders zo'n beetje, andere onderdelen zijn ook nog niet beschikbaar dus het is nu of over flink wat maanden pas, en laat mij dan net weer druk bezig zijn met mijn examenjaar, te druk om me zorgen te maken over een pc.

Ze vroegen er een redelijk bedrag voor, maar minder dan één 1080 ti zeg maar. Niet eens bijzonder laag voor een uitverkoop, maar dan is er zelden zo'n leuk systeempje bij!

Links, extra info, ed kan ik niet geven, behalve dat ze wel officieel ingeschreven zijn bij kvk en zo met een adres in een winkelcentrum, waar de winkel gesloten is en ik dat dus niet kan controleren op de website van het winkelcentrum. Ik wil alleen wel zeker weten dat mijn geld niet "kwijtraakt" of zo!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2018 15:31 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 25-08-2018 08:47)

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:38

WhySoSerious

Be the change.

PoHi is je POstHistory, oftewel al posts gemaakt op het forum.

Ik zou me er persoonlijk niet aan stoten, zie https://opgelicht.avrotro...iewtopic.php?f=26&t=29657

Alle reacties

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Als de deal zo fantastisch is, wat weerhoudt je er dan van? Tenzij het niet betrouwbaarbaar is, dan ben je je geld kwijt, en is de deal inherent niet fantastisch.

Ten tweede, we missen een prijs om de waarde van de deal te kunnen beoordelen.

Ten derde, ga je op deze vraag wel een keer mensen bedanken die je van een antwoord voorzien? Aan je PoHi te zien heb je er nogal een handje van een vraag te dumpen en daarna niet meer te reageren. Door dit te veranderen maak je T.Net een fijnere plaats voor diegenen die je willen helpen :)

Verwijderd

Topicstarter
WhySoSerious schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:33:
Als de deal zo fantastisch is, wat weerhoudt je er dan van? Tenzij het niet betrouwbaarbaar is, dan ben je je geld kwijt, en is de deal inherent niet fantastisch.

Ten tweede, we missen een prijs om de waarde van de deal te kunnen beoordelen.

Ten derde, ga je op deze vraag wel een keer mensen bedanken die je van een antwoord voorzien? Aan je PoHi te zien heb je er nogal een handje van een vraag te dumpen en daarna niet meer te reageren. Door dit te veranderen maak je T.Net een fijnere plaats voor diegenen die je willen helpen :)
Wat is mijn PoHi?

Maar iig bedankt voor je antwoord!

Om je eerste punt te beantwoorden: ik ken de winkel niet, er is niks positiefs of negatiefs over te vinden. Lijkt gewoon een te ouderwetse winkel die neerging of een slecht startup-idee. Jammer dat ik er niemand ken.

De pc kost 600, de camera 500.

Zie bovenstaand ;)

Acties:
  • Beste antwoord

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

PoHi is je POstHistory, oftewel al posts gemaakt op het forum.

Ik zou me er persoonlijk niet aan stoten, zie https://opgelicht.avrotro...iewtopic.php?f=26&t=29657

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-11 07:27
tenzij je het fysiek kan ophalen bij de winkel zelf zal ik er persoonlijk ver vandaan blijven.

De grote vraag bij mij is dat voornamelijk waarom die dumpprijs ?

cpu alleen al is 900 euro
videokaart kan je ook nog wel tussen de 5 en 600 voor krijgen
32 gb ram is ook al snel 250 euro
2 x ssd + hdd ook wel tegen de 200
en dan komt er nog waarschijnlijk nog een kostbaar moederbord boven op.
dan zit je zo op een totaal prijs van 2000 euro

waarom zou je dat voor 600 willen verkopen als winkel zijnde ?

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
"If it sounds too good to be true, it usually is"

Systeem Specs

• Nathanvh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 12:38
Als ik jou was, zou ik ze persoonlijk ophalen. Dan weet je in ieder geval zeker wat je koopt. En zoals @WhySoSerious ook al aankaart, het eninge wat ik kan vinden is een klachtenregen van Opgelicht. Wat het niet heel veel beter maakt. Daarnaast zullen winkels die deze apparatuur in dumpprijzen verkopen, niet minder dan de inkoopprijs aanbieden. Ik verwacht niet dat dit hierbij het geval is. Oftewel, laat het links liggen tenzij je het persoonlijk kan komen ophalen.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:26:
Edit: excuses voor mijn rommelige bericht, maar ik heb echt haast geen tijd om die pc te kopen of een leuke nikon d500 kit!

Ik kan een fantastische deal krijgen op een pc bij BA computers te Houten wegens stoppen met de winkel, maar is die wel betrouwbaar?

Het is een Orion ding met 7900x en 1080 ti met 32gb ram, 2x256gb ssd en een hdd-tje.

Het zaf er die momenten dat de pagina op marktplaats werkte (voor de enorme toestroom kopers) allemaal erg netjes uit, en de reden van stoppen zal vast iets met onbekendheid te maken hebben, maar ze zijn iig niet berucht zoals vele andere kleine winkeltjes die stoppen.

Die 2080 ti-tjes zijn allemaal verkocht in de pre-orders zo'n beetje, andere onderdelen zijn ook nog niet beschikbaar dus het is nu of over flink wat maanden pas, en laat mij dan net weer druk bezig zijn met mijn examenjaar, te druk om me zorgen te maken over een pc.

Ze vroegen er een redelijk bedrag voor, maar minder dan één 1080 ti zeg maar. Niet eens bijzonder laag voor een uitverkoop, maar dan is er zelden zo'n leuk systeempje bij!

Links, extra info, ed kan ik niet geven, behalve dat ze wel officieel ingeschreven zijn bij kvk en zo met een adres in een winkelcentrum, waar de winkel gesloten is en ik dat dus niet kan controleren op de website van het winkelcentrum. Ik wil alleen wel zeker weten dat mijn geld niet "kwijtraakt" of zo!
Houd je geld lekker in je zak en brand er geen gat in :D
Zolang je het niet zelf kunt ophalen, of geen grote shop is vertrouw ik niemand

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
Hackus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:59:
[...]

Houd je geld lekker in je zak en brand er geen gat in :D
Zolang je het niet zelf kunt ophalen, of geen grote shop is vertrouw ik niemand
Wijze woorden.

Nouja, dan maar plan b: spullen kopen mid-examenweek haast en dan hopen dat ik niet te afgeleid raak. :(

Wel waardeloos dat ik ook geen baan kan vinden voor buiten school om. Had ik er niet aan getwijfeld zo'n 2080 ti te pre-orderen, maarja.

Bedankt allemaal! Die link naar die klachten was ook erg behulpzaam!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Graag gedaan :)

En succes!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:26:
Tja daar hebben we echt geen boodschap aan. Je bent al eens eerder aangesproken niet zomaar topics te dumpen... Het is dat dit topic al "klaar" is, anders had er een slotje aan gehangen. Let aub in de toekomst hoe je dingen post: in dit geval een volledige beschrijving met prijs en een volledig spec lijstje.

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Wat een vreemd en onsamenhangend verhaal.

• Glamourt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 12:40
Mooi, een pc kwa onderdelen die 2000 euro waard is en voor 600 euro word verkocht.

Opgegeven locatie is een winkel die in het centrum staat en is gesloten. Hier zit een luchtje aan.
Hetzelfde als die ene keer dat ik een appartement met de meest mogelijke luxe voor 700 euro kon huren van een gepensioneerde Engelsman. Achteraf bleek het een grote oplichting bende. (Gelukkig achter gekomen)

Je moet uitkijken op Internet en al helemaal als het van die legubere bedrijfjes zijn die advertenties op marktplaats zetten ect. Dat zijn meestal 1 man zaken die net de kop boven water kunnen houden, niet te vertrouwen. Of het zijn oplichters, beter dat je gewoon bij een groot erkend bedrijf koopt. Of bij de computer boer aan de balie.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:20
Eerste hit Google op ' BA computers Houten':
https://opgelicht.avrotro...iewtopic.php?f=26&t=29657
Zegt genoeg denk ik.
Pagina: 1