Ik ben opzoek naar een processor voor mijn nieuwe build. Heb heel wat research gedaan. In wat voor build komt het te zitten? In een game build waarbij ik ook regelmatig live wil streamen naar Twitch met een goede kwaliteit. De videokaart die ik ga kopen wordt een 1080 of een 2070 (benchmarks afwachten etc) maar je mag er vanuit gaan dat het hoogstwaarschijnlijk een 1080 gaat worden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De 2600X, heeft deze genoeg cores om te streamen en gamen tegelijk? Zonder moeite?
De 2700X zou ik graag willen maar die past niet binnen mijn budget. De 8700 heb ik ook naar zitten kijken maar weet niet of dit hem word i.c.m. streamen en gamen tegelijk?
Iemand een suggestie en/of verdere tips in mijn zoektocht naar een goeie CPU voor mijn doeleinden?
Bedankt.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De 2600X, heeft deze genoeg cores om te streamen en gamen tegelijk? Zonder moeite?
De 2700X zou ik graag willen maar die past niet binnen mijn budget. De 8700 heb ik ook naar zitten kijken maar weet niet of dit hem word i.c.m. streamen en gamen tegelijk?
Iemand een suggestie en/of verdere tips in mijn zoektocht naar een goeie CPU voor mijn doeleinden?
Bedankt.