Toon posts:

Waarom overstappen van CS naar Urban Terror?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie steeds meer mensen die overstappen van CS naar Urban Terror, waarom? ik vind CS veel mooier en leuker (mijn mening he), wat vinden jullie zo goed aan Urban Terror en waarom zijn jullie overgestaot van CS naar urban Terror?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:20

Bloodclot

Jawier!

deze topic zal wel weer over cheaten gaan.

je opent een topic over cs. de topic gaat dan over cheaten.

cs is cool en urban terror is ook cool

Verwijderd

precies.

Verwijderd

Topicstarter
Het ging mij meer om waarom Urban Terror te spelen, ik vind hem zelf namelijk niet helemaal wappie :) ben gewoon benieuwd

Verwijderd

Ik lig vaker in een deuk met Urban Terror. Het is gewoon meer fun. En realisme had CS ook al niet, dus kom daar niet mee aan.

Verwijderd

C-S vind ik leuk leuker als urban terror

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:16
Wacht maar tot Reaction Quake3 komt :) dat word denk ik nog veel toffer als urban terror! http://www.telefragged.com/reaction/

Verwijderd

Topicstarter
hoezo, van plaatjes kan je toch niet de feel krijgen die een game heeft.. de plaatjes van urban terror zagen er redelijk uit, maar ik vind het gewoon bagger lopen, net als van strike force... is ook al zo bagger. plaatjes zeggen helemaal nix..

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 08:28 schreef WouteRF het volgende:
hoezo, van plaatjes kan je toch niet de feel krijgen die een game heeft.. de plaatjes van urban terror zagen er redelijk uit, maar ik vind het gewoon bagger lopen, net als van strike force... is ook al zo bagger. plaatjes zeggen helemaal nix..
JUIST

• _Hades_
Mja.. Het is geloof ik van dezelfde makers als Action Quake2, en ze proberen dit precies na te maken.. dus zelfde wapens, bewegingen en ze hebben ook al oude action maps geport naar deze mod.. Dus ik denk dat dit wel wat word :)

Verwijderd

Gordijnstok killed Collega-na-17:00 with the PSG1 >:)

Ik kan niet anders zeggen dat ik Urban Terror over Lan erg verslavend vindt :D
Op Inet probeer ik niet meer, daar is het net Quake3 waar iedereen voor Grenade Launchers gaat.

Vooral het sniperen gaat stukken fijner dan in bijvoorbeeld CS, waar het inzoomen zo'n bagger vertraging heeft. Als ik in Urban Terror aan het sniperen ben (en dat doe ik altijd) dan heb ik tegen mijn collega's dikwijls scores van 50-5 :+

• _Hades_
UT is dus meer fast-action.. CS is meer sneaky doen enzo.. Tis maar net wat je meer aantrekt, Ik ga dus voor de fast-action, met snelle rondes.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 09:19 schreef _Hades_ het volgende:
UT is dus meer fast-action.. CS is meer sneaky doen enzo.. Tis maar net wat je meer aantrekt, Ik ga dus voor de fast-action, met snelle rondes.
Agree... En ik ga voor cs.. :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:57
CS vind ik gewoon niks aan, Urban Terror is meer mijn (DM) stijl. Vind ze ook niet echt te verglijken, snap ook niet waarom jan en alleman dat doet (omdat er toevallig ook een M4 in zit?)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 09:43 schreef TAG_Speedy het volgende:
CS vind ik gewoon niks aan, Urban Terror is meer mijn (DM) stijl. Vind ze ook niet echt te verglijken, snap ook niet waarom jan en alleman dat doet (omdat er toevallig ook een M4 in zit?)
Een M4A1 bedoel je... :P .. :)
Ik doe er zelf niet zo moeilijk over, laat iedereen lekker spelen wat ze willen. Als de "die-hards" die op strikerz spelen niet over gaan d'r op vind ik'et best... ;)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 09:30 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Agree... En ik ga voor cs.. :)
Jij moet met je fikken eens van de AWP afblijven >:) Gisteren steeg mijn bloeddruk wel heel erg op Tundra ..

Verwijderd

Urban terror Free For All roeleert gewoon , je w8 2 seconden als je dood bent en je gaat er weer tegen aan. ook bij team deathmatch , je bent maar 10 sec dood en kun je weer spelen.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 10:02 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Jij moet met je fikken eens van de AWP afblijven >:) Gisteren steeg mijn bloeddruk wel heel erg op Tundra ..
Whehee.. >:) Ik had je echt iedere zelfs toen jij met iemand anders allebei op mij zaten te snipen... om hoekie kijken BAM! 1 weg, ff herladen, om hoekie kijken BAM! theeboon weg.. >:)
In siege ging'et vann8 ook wel lekker al zegik'et zelf... Sta zelfs op de voorpagina met meeste awp kills.. :o
Op donderdag 19 juli 2001 10:36 schreef minipolopikoler het volgende:
Urban terror Free For All roeleert gewoon , je w8 2 seconden als je dood bent en je gaat er weer tegen aan. ook bij team deathmatch , je bent maar 10 sec dood en kun je weer spelen.
Wat je ook kon neer zetten is "in urban terror kanik tenminste lang door spelen, bij CS wordt ik te snel afgemaakt en moet ik enorm lang w88 dus vind ik urban terror leuker"... :P
*geen flame btw.*

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 10:39 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Whehee.. >:) Ik had je echt iedere zelfs toen jij met iemand anders allebei op mij zaten te snipen... om hoekie kijken BAM! 1 weg, ff herladen, om hoekie kijken BAM! theeboon weg.. >:)
In siege ging'et vann8 ook wel lekker al zegik'et zelf... Sta zelfs op de voorpagina met meeste awp kills.. :o
[..]

Wat je ook kon neer zetten is "in urban terror kanik tenminste lang door spelen, bij CS wordt ik te snel afgemaakt en moet ik enorm lang w88 dus vind ik urban terror leuker"... :P
*geen flame btw.*
Ja inderdaad. Ik wist waar je zat, maar helaas hebben we als CT geen AWP dus moest ik het met de m4a1 doen. Ik maar schieten op dat raam, BAF! dood, stond er een andere T ook op me te snipen ...grrr :)

Verwijderd

urban terror? Bedoel je urban warfare eh? Gimme link please.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 11:21 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Ik wist waar je zat, maar helaas hebben we als CT geen AWP dus moest ik het met de m4a1 doen. Ik maar schieten op dat raam, BAF! dood, stond er een andere T ook op me te snipen ...grrr :)
Je had me 1x bijna toen je via ladder naar boven kwam.. maar toen zatik hele tijd met ak47 te snipen (ff geld verdienen he.. ;) )
Daarna pakte ik pas awp... >:)
1tje had mij wel bijna met zijn sniper, maar die sukkel stopte opeens met schieten.. ging'ie terug, ik w88.. paar sec. later ging hij weer naar voren BAM! weg wassie.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Kheb net dus Tactical Ops gespeeld, ff op lan, dat is wel bruut man :) veel beter dan urban Terror/Strike Force

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 15:41
Op donderdag 19 juli 2001 09:55 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Een M4A1 bedoel je... :P .. :)
Ik doe er zelf niet zo moeilijk over, laat iedereen lekker spelen wat ze willen. Als de "die-hards" die op strikerz spelen niet over gaan d'r op vind ik'et best... ;)
hmmz, ik gaat dat urban terror es proberen... >:)

Verwijderd

Proberen kan altijd :) Je moet gewoon spelen wat je het leukst vind.

Verwijderd

CS begint boring te worden..ik ga urban terror spelen >:) :P

• _Hades_
Op donderdag 19 juli 2001 11:28 schreef MrPiccolo het volgende:
urban terror? Bedoel je urban warfare eh? Gimme link please.
http://www.urbanterror.net/

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

CS en UT worden waarschijnlijk vervangen door Global Ops. Ik zat gisteren een smakelijke revieuw te lezen in de enige nieuwsbrief die ik zelf heb aangevraagd...
Gamespy daily Globalops Previeuw.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 15:41
voodoo: meen je dat serieus??
ik vind namelijk CS echt niet meer zo leuk als dat het in 6.5 was....

echt jammer, ik ga op zoek naar iets nieuws...

DeX: Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/july01/globalops/1.jpg

das nog es iets anders als dat wazige Buy Menu'tje van CS :P

Verwijderd

Heu wat is dat dan voor apart buy menu :?

• DeX

DeX

Op donderdag 19 juli 2001 15:15 schreef Gordijnstok het volgende:
Heu wat is dat dan voor apart buy menu :?
Zij mijn eerdere post.. staat een linkje voor jullie in... Is ERG interessant..
En hoe meer ik erover lees.. hoe meer ik begin te kwijlen..
:9~

Nog een screenie...
Met een bekende schietijzer:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/july01/globalops/3.jpg

Verwijderd

Potverdorrie ik heb het idd net gelezen. :) Er zit zelfs een P90 in :)

Is dit nu een gratis mod alla Urban Terror? Of wordt dit gewoon als losstaande software verkocht?

Ik denk dat als dit uitkomt, de CS community behoorlijk zal gaan leeglopen naar dit spel.

Verwijderd

1.29 is de nieuwste patch voor quake3 ?

• Insano
  • Laatst online: 06-12-2021
mmm, ik heb ffies urban terror gedownload, en moet zeggen dat ik et een stuk lolliger vind dan CS :)

dus ik denk dat ik lekker dit blijf doen 8-) totdat global ops er is.

Verwijderd

Topicstarter
En globalOps is een mod voor? Quake 3?

• _Hades_
Is dat global ops een mod voor q3 dan? Lijkt mij meer op een half-life mod.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 19 juli 2001 15:19 schreef DeX het volgende:
Nog een screenie...
[afbeelding]
All your P90's are belong to ME :) Kewl.. een spel met P90 wil ik op zijn minst een keer uitproberen :P

Verwijderd

Hij heeft Nikes aan :D :D :D

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op donderdag 19 juli 2001 14:09 schreef G3R10 het volgende:
CS begint boring te worden..ik ga urban terror spelen >:) :P
Neppo :+

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

CS nooit gespeeld, urban terror rox gewoon

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op donderdag 19 juli 2001 16:55 schreef IceStorm het volgende:

[..]

All your P90's are belong to ME :) Kewl.. een spel met P90 wil ik op zijn minst een keer uitproberen :P
Hehe, een kennis van mijn broer heeft een P90...
Die man is ongeveer 2 meter hoog, zwaar gebouwd, en zit bij het interventieteam van de Rijkswacht hier.
Bijna alle politie hier is de oude UZI's aan 't vervangen door (Belgische) P90's... 8-)
Ik was eens met een vriend bij een wapenhandelaar, die de geweren van de politie moest herstellen/onderhouden.
Heb ff ook een mp5 mogen vasthouden, weegt veel, maar best wel kewl...
(magazijn was er wel uit :( )

PS: zijn onder al die cs-alternatieven, ook HL mods?
Ik heb nl. geen quake 3 :'(

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Ik heb daarstraks dat Urban Terror eens geprobeert maar geef mij maar CS hoor. Ik had echt het gevoel bij UT dat ik onder water was. CS speelt vlotter en directer in mijn ogen. Maar op zich is het wel goed uitgewerkt en het ziet er mooi uit. Maar toch geef mij maar CS.

• DeX

DeX

Op donderdag 19 juli 2001 20:25 schreef The_Snake het volgende:
CS nooit gespeeld, urban terror rox gewoon
Nooit cs gespeeld.. en urban terror rox.. Tja...
Kun je ook zeggen: Ik heb nooit ferrari gereden... Lada Roeleert gewoon...
Dommem opmerkingen krijg je meestal van mensen met weinig ervaring of juist veel domme ervaring.

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 11:23 schreef DeX het volgende:

[..]

Nooit cs gespeeld.. en urban terror rox.. Tja...
Kun je ook zeggen: Ik heb nooit ferrari gereden... Lada Roeleert gewoon...
[..]
:D :D Lol

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 11:23 schreef DeX het volgende:
Dommem opmerkingen krijg je meestal van mensen met weinig ervaring of juist veel domme ervaring.
dat slaat eigenlijk ook nergens op... Ik heb genoeg ervaring met urban terror om te zeggen dat het serieus kont schopt, en CS heb ik vaak genoeg GEZIEN om te zeggen dat het mij niet echt boeiend lijkt...

Verwijderd

Daarom heb je ook variatie ;) Iedereen kan spelen wat hij of zij leuk lijkt.

Verwijderd

geen cdkey voor quake 3 dus dan houdt het snel op :|

Wat ik zo hoor is het ook meer dm dat vind ik eerlijk gezegd ook minder.

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

Voor de laatste versie Q3A i.c.m. UT heb je ook geen CD key meer nodig.

(Ik heb hem althans al heel lang niet ingevoerd :) )

Verwijderd

Ik heb dat Urban Terror net gedownload, maar dat buy menu zoals het plaatje hierboven kan ik niet vinden. En hoe koop je in godsnaam ammo?

Vrder vind ik het er wel leuk uitzien, alleen de gameplay vindt ik niet tof. gaat veelst te langzaam op de een of andere manier ik denk dat ik counterstrike toch toffer vindt.

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 16:46 schreef Mannekino het volgende:
Ik heb dat Urban Terror net gedownload, maar dat buy menu zoals het plaatje hierboven kan ik niet vinden. En hoe koop je in godsnaam ammo?

Vrder vind ik het er wel leuk uitzien, alleen de gameplay vindt ik niet tof. gaat veelst te langzaam op de een of andere manier ik denk dat ik counterstrike toch toffer vindt.
juist je kan geen ammo kopen, dat vind i ker dus ook flauw aan, je kiest gewoon een wapen.
dus zuinig op je awp of M249 ben je ook niet meer.

ik vind dat de mannetje ook te snel(ander gevoel) lopen.
het is een aardige afwisseling,maar die maps vind ik ook ergingewiikeld, zeker als je met maar een paar man bent, je loopt maar rondjes en vindt elkaar niet.
dit wordt nog verder versterkt door dat er geen goal is, zoals hostage of defusion waardoor het spel om bepaalde kernpunten in de map draait, UT is leuk haalt het echt niet met CS. Het enige wat CS mag overnemen is "rate of fire"(automatic, semi-automatic en burst), dat vindt ik toch wel erg relaxed als je dat kan instellen

en de Unreal versie: Strike-force is al helemaal niks |:( ,het lijken wel slakken zo snel als ze daar lopen en het schademodel vind ik ook niks.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

Op maandag 23 juli 2001 16:46 schreef Mannekino het volgende:
Ik heb dat Urban Terror net gedownload, maar dat buy menu zoals het plaatje hierboven kan ik niet vinden. En hoe koop je in godsnaam ammo? ......
AAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHh,

Domme n00b, dat plaatje is van Global Operations en niet van Urban Terror |:(

Dat je het maar ff weet *D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op maandag 23 juli 2001 17:15 schreef KDZ het volgende:

[..]

AAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHh,

Domme n00b, dat plaatje is van Global Operations en niet van Urban Terror |:(

Dat je het maar ff weet *D
Wow, hij gaat los :P
edit:
Whehehe, zegt ie met 48 posts :D

Steam

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op donderdag 19 juli 2001 15:19 schreef DeX het volgende:

[..]

Nog een screenie...
[afbeelding]
Leuke schoenen :7

• Stefke
  • Laatst online: 11-11 18:20
Op donderdag 19 juli 2001 10:36 schreef minipolopikoler het volgende:
Dat is nou precies wat ik zo ruk vind. Als je dood bent moet je dood blijven, dat maakt de druk om te overleven alleen maar groter.

En ik heb onlangs UT mod TO geprobeerd (speciaal UT voor gekocht zelfs), en dat ziet er wel aardig uit, maar die mannetjes bewegen als cartoons :r

En als ik de screenshots van Urban Terror zie en hoe die mannetjes erbij staan, dat neigt ook die kant op....daar ga ik kweek niet voor aanschaffen.
Al helemaal niet als het van die deathmatchronden zijn. Voor mij alleen echte ronden waarbij je het moet uitzitten als je niet presteert.
En ik zie ook dat je altijd de beschikking hebt over alle wapens!?! Das triest. Dan zal er wel veel variatie in zitten, not..

Maar goed, CS is voor mij op het moment de top maar uiteraard zoek ik altijd naar nog een graadje hoger, dus ik denk wel dak m ga proberen :)
Het ziet er wel mooi uit, maar ja, Q3 engine.

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 17:13 schreef lc_SOS__BackStabber het volgende:

[..]

juist je kan geen ammo kopen, dat vind i ker dus ook flauw aan, je kiest gewoon een wapen.
dus zuinig op je awp of M249 ben je ook niet meer.
Sure, ooit een counter-terrerist gezien die alleen met een Desert Eagle (geld is op) tegen een groep terroristen gaat schieten (cstrike). Naar mijn mening gaan ze altijd volledig uitgerust met armor + wapen de strijd aan, en laat je nou net je eigen uitrusting kunnen kiezen in urban terror.

Oh, en Q3UT is niet alleen maar DM (zoals hierboven wordt gezegd), de gametype TEAM SURVIVOR is hetzelfde als cstrike, als je dood bent moet je dus w88. Zoek een server op die deze gametype draait en spelen maar.
En als ik de screenshots van Urban Terror zie en hoe die mannetjes erbij staan, dat neigt ook die kant op.
Stefijn, zeker de thread niet doorgelezen. Screenshots zeggen niks! En ik vind de opmerking: "Domme opmerkingen krijg je meestal van mensen met weinig ervaring" hier wel op zijn plaats..

• Stefke
Op donderdag 02 augustus 2001 09:31 schreef ds het volgende:

[..]

Sure, ooit een counter-terrerist gezien die alleen met een Desert Eagle (geld is op) tegen een groep terroristen gaat schieten (cstrike). Naar mijn mening gaan ze altijd volledig uitgerust met armor + wapen de strijd aan, en laat je nou net je eigen uitrusting kunnen kiezen in urban terror.

Oh, en Q3UT is niet alleen maar DM (zoals hierboven wordt gezegd), de gametype TEAM SURVIVOR is hetzelfde als cstrike, als je dood bent moet je dus w88.
T is misschien realistischer, maar het maakt het spel er zeker NIET gevarieerder op, omdat je altijd de volle vuurkracht hebt.

Als je pecht hebt heb je in CS niet meer dan een pistool, en dat betekent dat je heel andere tactieken moet gebruiken om te overleven.

Over DM type gameplay vroeg ik me dat alleen af omdat ik dat hierboven gelezen had. Als er een Team Survivor type is dan vind ik dat kewl.

Nu denk ik alleen wel dat die het minst van alle spelversies gespeeld wordt, aangezien de gemiddelde speler (voor welk spel dan ook) toch alleen maar wil fraggen?
Imo de reden dat de CS map de_dust zo populair is, dat is de map waar de fragskills het meest nodig zijn.

ANywy, zoals ik al zeg:

Als de gameplay goed is (speltype, bewegingen) en de graphics (maps duidelijk geen probleem, maar de mannetjes? Moet ik nog zien) dan wil ik m graag eens testen :)

• Stefke
Op donderdag 02 augustus 2001 09:31 schreef ds het volgende:

[..]

Stefijn, zeker de thread niet doorgelezen. Screenshots zeggen niks! En ik vind de opmerking: "Domme opmerkingen krijg je meestal van mensen met weinig ervaring" hier wel op zijn plaats..
Dat is geen domme opmerking, dat is een opmerking die misschien op weinig informatie gebaseerd heb, nl. een paar screenshots.
De movements van de mannetjes in CS is heel erg goed, maar dat is natuurlijk niet vreemd gezien de tijd dat CS al bijgeschaafd wordt. Wat dat betreft ben ik verwend.

Slechte animatie is de reden dat ik UT/TO in de prullenbak heb gemieterd.

Zoals ik al zei: als q3/UT zo goed is ga ik dat zelf wel even beoordelen

• Stefke
En nog steeds vind ik CS niet direct onderdoen voor de rest, zeg nou zelf, welke models zijn nou mooier:

Ok, die van CS zijn wat hoekiger (zoals met alles natuurlijk), maar ik vind m echt mooier dan die van UT

CS:
Afbeeldingslocatie: http://www.games-fusion.net/images/fusion_pack3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.net/pics/pic15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.net/pics/pic23.jpg

UT:
Afbeeldingslocatie: http://216.66.74.147/screenshots/ut-teams.jpg

Afbeeldingslocatie: http://216.66.74.147/screenshots/ingame01.jpg

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Smaken verschillen maar mijn hard licht toch echt bij cs. Heb ut wel is gespeeld maar vond het maar "wazig" het is zo van als je gaat rennen ben je echt supersnel, en je kan bijna alles ontwijken.

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

you hit .. in the kevlar vest, wat is dat voor iets hards. jezus dan zal heel je scherm wel volzitten als je een beetje goed bent. Wat staat er dan, you nearly killed .. only 90% to go. En dan om de 10% een msg zeker.

• Stefke
Op donderdag 02 augustus 2001 12:35 schreef MICHIEL123 het volgende:
Smaken verschillen maar mijn hard licht toch echt bij cs. Heb ut wel is gespeeld maar vond het maar "wazig" het is zo van als je gaat rennen ben je echt supersnel, en je kan bijna alles ontwijken.
En Tactical Ops gaat juist zo traag als een slak, daar kun je alleen lopen en schuifelen...terwijl iedereen daar zo vol van is. En bij dat spel zijn de mannetjes echt om van te huilen. Die ging recht weer van mijn HD af.
Op donderdag 02 augustus 2001 12:37 schreef MM- het volgende:
you hit .. in the kevlar vest, wat is dat voor iets hards. jezus dan zal heel je scherm wel volzitten als je een beetje goed bent. Wat staat er dan, you nearly killed .. only 90% to go. En dan om de 10% een msg zeker.
Idd, en met die grote letter krijg je echt zon arcadeshooter aanblik. Waarom van die lelijke koeieletters, konden ze daar niet iets subtiels voor gebruiken? Zoals bij Counter Strike

Enorme lelijke crosshair btw :r

Desondanks wil ik m nog steeds zien, want die maps zijn errug mooi :9

Verwijderd

Urban Terror heeft wel zeer mooie maps, zie ook www.urbanterror.net maar de wapens zijn echt raar gerenderd.ze lijken niet zo echt.
en dat gezeik van you hit...in the kevlar vest slaat ook nergens op.maar jah...cs had een goeie community maar nu is het gewoon verneukt door al die cheaters.
cs=hoerenspel
:r

• Stefke
Op donderdag 02 augustus 2001 13:26 schreef Emperor het volgende:
Urban Terror heeft wel zeer mooie maps, zie ook www.urbanterror.net maar de wapens zijn echt raar gerenderd.ze lijken niet zo echt.
en dat gezeik van you hit...in the kevlar vest slaat ook nergens op.maar jah...cs had een goeie community maar nu is het gewoon verneukt door al die cheaters.
cs=hoerenspel
:r
Beetje vreemde redenering. CS is nog steeds hetzelfde spel. De hoeren :r zijn de cheaters.

Als je op de goede servers komt zijn er maar heel weinig hoor.

Verwijderd

Dit soort topic eindigen vaak met de fans van de ene die op het andere spel gaan flamen, can't we all just get along and play what we like and don't care?

• Kwistnix
  • Laatst online: 11-11 11:31
Hehehe ik ben bijna altijd sniper in Cs, die awp is te makkelijk geef mij maar een scout of sig :)
Wel irri vind ik dat iederen snipers met campers verward terwijl het toch echt niet hetzelfde is.
Pagina: 1