[forum] Deelnemers ipv starter in DM lijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
De lijst met DM threads laat nu de starter zien. Eigenlijk ben ik totaal niet geïnteressered wie de draad heeft gestart, ik zou liever zien wie er (naast mij) deelnemer zijn. Ik vind het ook bloedirritant, want ik kan in mijn 7 pagina's met DM threads nooit iets terugvinden. Ik weet nooit de titel van de thread, maar wel naar wie ik het gestuurd heb. Maar ja, als ik de draad heb gestart dan zie ik mijn eigen naam, niet de naam van de ontvanger.

Goed, dan zit je natuurlijk met het vraagstuk wat te doen bij meerdere deelnemers. Misschien afkorten op 2 a 3 mensen, met een tooltip die iedereen weergeeft?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.oisyn schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:53:
De lijst met DM threads laat nu de starter zien. Eigenlijk ben ik totaal niet geïnteressered wie de draad heeft gestart, ik zou liever zien wie er (naast mij) deelnemer zijn.
+1
.oisyn schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:53:
Goed, dan zit je natuurlijk met het vraagstuk wat te doen bij meerdere deelnemers. Misschien afkorten op 2 a 3 mensen, met een tooltip die iedereen weergeeft?
Net zoals in topic-lijsten in subfora wordt gedaan dus? Dat zou ook wel handig zijn :)

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 24-08-2018 14:28 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Het uberhaupt kunnen zoeken in je DM's zou al een hele verbetering zijn. Een drop down om het aantal topics te vergroten ook (als alternatief). Het is blijkbaar wel mogelijk door de url aan te passen, maar dat moet native toch ook wel te implementeren zijn...

Ik weet de exacte titel van een thread ook nooit, maar weet van een advertentie bijvoorbeeld wel of het om een 'Dell' systeem ging of iets anders waarmee de thread redelijk makkelijk is te filteren.

[ Voor 7% gewijzigd door BLACKfm op 24-08-2018 17:19 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

BLACKfm schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:16:
Het uberhaupt kunnen zoeken in je DM's zou al een hele verbetering zijn.
Daar wordt al jaren naar gevraagd, helaas moeten we het doen met ?limit=999 en CTRL+F, dan kunnen we tenminste op titel zoeken en mits de request van dit topic ingewilligd wordt ook op username.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJCP Trading
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 10:50

JJCP Trading

JJCP Trading

Ik zou ook graag een betere zoekfunctie zien in DM, dit is wel een gemis zoals mijn voorgangers hier schrijven.

JJCP Trading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobjeDopje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:25

RobjeDopje

Daar heb je hém weer

Waarom is dit nog niet aangepakt? Ik vind het zeer frustrerend, kan helemaal niks terugvinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

@RobjeDopje
Er is gewoon een zoekfunctie in DM's?
Bovenaan. Normaal is het een site-wide search, behalve als je in je DM-box zit.

Dit is geloof ik al bijna 2 jaar zo :p

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 09-08-2022 13:50 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobjeDopje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:25

RobjeDopje

Daar heb je hém weer

@AW_Bos klopt :) maar als ik in het overzicht kijk weet ik vaak nog ongeveer de naam van degene met wie ik contact had - dat is nu erg lastig terug te vinden. Zou fijn zijn als ik gewoon de deelnemers zou kunnen zien in de index.
Pagina: 1