Hallo! Ik ben momenteel aan het uitzoeken hoe ik mijn PC het beste kan upgraden. Momenteel heb ik een ASRock moederbord, mini ATX. Ik wil dit graag upgraden naar een ATX moederbord, maar mijn intel i5 4460 is een 1150 socket processor. Omdat de meeste ATX moederborden die ik gezien heb, allemaal een 1151 socket aansluiting hebben, ziet het er dus naar uit dat een nieuwe processor min of meer onontkoombaar is. Opzich niet erg, want ik merk dat mijn PC wat langer de tijd nodig heeft dan in het begin. Ik ga er dan ook niet van uit dat een 1150 processor op een 1151 mobo kan.
Daarbij wil ik ook graag mijn grafische kaart upgraden. Ik hoef niet gelijk de nieuwste Nvidia die is aangekondigd op Gamescom afgelopen week, maar zou wel graag games als Assassins Creed Odyssey en vergelijkbaar op zijn minst op Ultra willen spelen. Enige tips hierin zijn altijd welkom
Alvast bedankt!
Daarbij wil ik ook graag mijn grafische kaart upgraden. Ik hoef niet gelijk de nieuwste Nvidia die is aangekondigd op Gamescom afgelopen week, maar zou wel graag games als Assassins Creed Odyssey en vergelijkbaar op zijn minst op Ultra willen spelen. Enige tips hierin zijn altijd welkom
Alvast bedankt!