Ik zie in de winkel een AMD 1.4 liggen voor 650,-, waarom is deze zo duur terwijl de amd !!900!! maar 350,- kost?
Op woensdag 18 juli 2001 22:10 schreef Milad_4ever het volgende:
Ik zie in de winkel een AMD 1.4 liggen voor 650,-, waarom is deze zo duur terwijl de amd !!900!! maar 350,- kost?
650/1400= 46ct/Mhz
350/900= 39ct/mHz
Nou, zo ... pffeeeeew,, wat een ENORM verschil
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Leren rekenen??
1*geld = 1 keer geld
1*900 = 1 keer geld
1*1400 = 2 keer geld
Topicboy heeft dat nog niet helemaal door...back to school 4 'im
1*geld = 1 keer geld
1*900 = 1 keer geld
1*1400 = 2 keer geld
Dat zou bij 1,4 zijn. We leven hier niet in de USA met hun malle regels. En een m(illi)Hz-processor zou ik ook niet willen hebben, doe maar maar een processor die in de M(ega)Herzen loopt.Op woensdag 18 juli 2001 22:18 schreef Milad_4ever het volgende:
maar tussen 1.4 en 900 zit maar liefst 898.6 mhz verschil, zie ik iets verkeerd ovve?
Siditamentis astuentis pactum.
en nu in het nederlandsOp woensdag 18 juli 2001 22:19 schreef Mad_Cookie het volgende:
Leren rekenen??
1*geld = 1 keer geld
1*900 = 1 keer geld
1*1400 = 2 keer geld
huh ik kan je niet helemaal volgen hoorOp woensdag 18 juli 2001 22:19 schreef Mad_Cookie het volgende:
Leren rekenen??
1*geld = 1 keer geld
1*900 = 1 keer geld
1*1400 = 2 keer geld
1*1400= 1400 toch
???wie moet hier nou terug naar school
preciesOp woensdag 18 juli 2001 22:29 schreef dadinanduZ het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Zeker nog geen economie gehad??? Iets dat NIEUWER is is altijd net iets DUURDER, in verhouding.
Verwijderd
weer zo'n topic die op schijt slaat... bespreek dit soort problemen effies met de lokale computerboer... wil je...
thanXX
thanXX
Verwijderd
Ah laat die jongen toch we zijn toch allemaal newbies geweest 
Alleen wij waren slim genoeg dat soort vragen niet aan het grote publiek te stellen
Alleen wij waren slim genoeg dat soort vragen niet aan het grote publiek te stellen
wel als je van het afroom model uitgaat zoals dat in de PC industrie vaak wordt gebruikt. maar je hebt ook het makktpenetratiemodel waar je eerst jezelf in de markt nesteld door lage prijzen en die dan op een later moment opvoert om je entree kosten terug te verdienen (wat dan mogelijk moet zijn door je marktaandeel) komop dat is havo 4 economie zegOp woensdag 18 juli 2001 22:47 schreef Spokkie het volgende:
Zeker nog geen economie gehad??? Iets dat NIEUWER is is altijd net iets DUURDER, in verhouding.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
btw. uitgaande van het afroom model zoals dat 99.99% van de tijd wordt gebruikt in de PC industrie is het dus vrij logisch dat een nieuw product relatief duurder is. bij het afroom model worden de nieuwe producten dus relatief duureder gemaakt om je investeringen terug te verdienen. (en die meestal weer te herinvesteren) als je eemaal een bepaald deel van die investeringen terug hebt kun je dus de prijs verlagen (en als de concurrentie daar om vraagt kan dat natuurlijk ook)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Ok, maar als jij je hieraan ergert moet je gewoon verder lezen. Ik kijk ook niet naar Jerry SpringerOp woensdag 18 juli 2001 22:48 schreef double_j_wicked het volgende:
weer zo'n topic die op schijt slaat... bespreek dit soort problemen effies met de lokale computerboer... wil je...
thanXX
Verwijderd
hmmmmmmm............errug duur.Op woensdag 18 juli 2001 22:10 schreef Milad_4ever het volgende:
neem bv deze
AMD K7-1200 THUNDERBIRD
Socket A
Prijs: fl 365.
waarom?
de prestaties he.
ik kan je door sturen naar sisoft sandra
domme topic 
nooit gehoord van ontwikkelingskosten?
als er iets nieuws op de markt komt betaal je op het begin heel veel omdat het NIEUW is
nooit gehoord van ontwikkelingskosten?
als er iets nieuws op de markt komt betaal je op het begin heel veel omdat het NIEUW is
....om nog niet te spreken over afroomtechniek...
dit is al jaren zo...
dit is al jaren zo...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
genoeg kunnen onzinnen zo
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()