Hoe kan het dat de Onno search vaak betere zoekresultaten geeft en beter werkt dan de 'normale' GoT search?
dat mag Onno uitleggen 
komt er iig op neer dat de search (helaas) nog niet een heel sterk punt is van topix.
komt er iig op neer dat de search (helaas) nog niet een heel sterk punt is van topix.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Mede doordat Onno een andere database heeft.Op woensdag 18 juli 2001 22:11 schreef Smoothy_ het volgende:
Ja idd, waarom wordt Onno's Search's niet ge-intergreerd in GoT?
En bij hem de focus op zoeken ligt lijkt me.
Zijn zoekmethoden zouden het forum misschien (hopelijk niet) extra verzwaren.
zijn methoden niet zo zeer denk ik, maar ik geloof dat zijn software iets duurder is
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik ben bang dat die duurdere software wat ingewikkeldere methoden ondersteund.Op woensdag 18 juli 2001 22:22 schreef WouterTinus het volgende:
zijn methoden niet zo zeer denk ik, maar ik geloof dat zijn software iets duurder is
Das niet MySQL's sterkste punt... (dat ligt meer bij de snelheid van simpele dingen)
Er bestaan ook prima gratis searchengines. Dat ik die niet gebruik heeft niet met een mindere kwaliteit te maken, maar met de exotische OS-keus van mijn servertje.Op woensdag 18 juli 2001 22:22 schreef WouterTinus het volgende:
(en waarom got er geen gebruik van maakt is me niet echt duidelijk)
Ik denk.. omdat Android liever eigen progsel gebruikt dan gratis 3rd party spul - ook al is dat laatste vele malen beter dan het eerste..Op woensdag 18 juli 2001 23:49 schreef Onno het volgende:
[..]
(en waarom got er geen gebruik van maakt is me niet echt duidelijk)
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Pagina: 1