Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:20

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
Mijn vraag
Ik onderstaande crop zie je dat er wat mis is gegaan met het been op de foto. Ik weet niet of dit door beweging komt of dat de camera dacht dat ie iets moest corrigeren (volgens mij in iAuto genomen) en ik vind het daardoor heel lastig om mijn vraag aan google te stellen. Daarom plaats ik hem hier.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Originele bestand is JPEG, genomen met een panasonic compactcamera. Ik gebruik photoshop.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niet zo heel veel dus. Ik ben aan de slag gegaan met de (spot) healing brush, maar dat lijkt nergens op. Misschien doe ik dat fout en heeft hier iemand tips hoe ik dit het beste kan doen (instellingen, grootte, hardheid, etc.) of weet iemand een andere tool waarmee ik dit zou kunnen rechttrekken.

hoedan

EDIT:

Mijn vraag hier was toch iets te voorbarig. Op miraculeuze wijze had ik in dezelfde serie een foto die een uurtje eerder was gemaakt waarop ik, jawel, dezelfde beweging maakte. Ik heb de benen van die foto gebruikt in de problematische en dat opgepoetst en de schaduwen gerecreëerd. Once in a lifetime denk ik, maar in ieder geval gelukt. Sorry voor de forumvervuiling :/

[ Voor 17% gewijzigd door DirtyBird op 23-08-2018 21:28 ]

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8