Vraag

• Defiance
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 15:16

Defiance

Stubborn Bastard

Topicstarter
Goedemiddag Tweakers en Tweakerettes,

Ik heb wat informatie nodig voor degene die deze unit hebben of zoiets soortgelijks.

Ik werk erg veel met USB Stick images (Engineer tooling) en ik moet vaak van images switchen en helaas de programma's die ik gebruik zijn gelimiteerd aan het herkennen van USB Flash Drives en niet USB External HDD.
Ik heb dus een M.2 2242 32GB SSD aangeschaft met een paar verschillende M.2 naar USB enclosures hopende dat er 1 van deze enclosures identificeerd als een USB Flash Drive (removable storage) in plaats van USB External HDD.

Helaas pindakaas... dus ik ben aan het snuffelen naar enclosures die dat wel doen.

Hierbij hoop ik dat iemand met een SilverStone MS09 (of soort gelijke enclosures) mij hierbij kan helpen en laten zien of het als Removable Storage of Removable External HDD gezien wordt.

Dit kun je zien door, als de device aangesloten is, Windows Verkenner te starten, naar je computer te gaan waar je een overview van je HDD/SSDs hebt en dan ziet of het in de lijst van Hard Disk Drives staat of in de lijst van Devices with Removable Storage.

Ik heb dus nodig dat het in de Devices with Removable Storage terecht komt en niet Hard Disk Drives.
Dit is gebonden aan de identificatie van de controller en niet de SSD/HDD zelf, ik heb natuurlijk ook getracht naar SilverStone te mailen maar na 4 keer uitleggen en maar niet begrepen worden ben ik het wel een beetje zat geworden.

Alvast bedankt voor de tijd/reacties!