Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aanschaf nieuwe laptop voor "designer"

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal voornamelijk gebruikt gaan worden tijdens mijn studie. Hierin gebruik ik programmas zoals solidworks, fusion 360, adope illustrator, adobe indesign, adobe photoshop. Daarnaast zou ik hem graag in mijn vrije tijd gebruiken voor het kijken van films en financiele zaken te regelen.

Wat is je budget?
Het budget is rond de 800-900 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop word meegenomen naar school en werk. het zou handig zijn als hij dus iets lichter en compact is.

Eisen opleiding
  • i5 of hoger
  • 8GB ram
  • minimaal 256GB SSD
  • minimaal 14" beeldscherm
Eigen musthave
  • Een laptop ZONDER touchscreen (erg slechte ervaringen mee)
  • Het liefst een windows gestuurde computer. (geen apple :) )
  • minstens 2 USB ingangen
  • Flinke accuduur
  • mat beeldscherm
  • nieuw model, niet refurbished
  • Ethernetpoort, hdmi en usb-c (minstens 2)
  • numeriek toetsenbord
  • wil er nog wel enkele jaren mee vooruit
Mocht iemand denken, verrek ik weet een computer voor die kerel. laat me dan iets weten.
Goude tip krijgt eeuwige roem. Alvast bedankt!

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:24
Vrijwel al deze zaken kan je zelf invullen in de Pricewatch en dan krijg je een selectie laptops terug, heb je dat al geprobeerd?

En geen touchscreen lijkt me niet echt nodig als eis, een laptop met touchscreen kan je ook prima gebruiken zonder ooit je scherm aan te raken natuurlijk ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik inderdaad al geprobeerd alleen de selectie is niet echt reuze vandaar mijn rondvraag op dit forum.

Wat betreft touchscreen heb ik erg slechte ervaring door het perongeluk aanraken, of doordat opeens het besturingssysteem door iets dacht dat ik het scherm aanraakte (lenovo yoga 3-14) dusja liever geen touchscreen dan