Hallo allemaal
Op 17 augustus heb ik een bestelling bij Amazon DE geplaatst (prime).
Maar vandaag, 23/08, blijkt dat er iets mis is gelopen bij de verzending.
Deze gebeurde door Bpost:

(klik om te vergroten)
Ik heb al een beetje opzoekwerk gedaan en kon dit alvast vinden: https://www.amazon.de/gp/...ge=nl_NL&nodeId=201910330
Niet veel meer informatie dus. Ik vermoed dat het adres onleesbaar is geworden, aangezien bij de Bpost track link staat "niet meer traceerbaar".
Nu is mijn vraag: Weet iemand of je de producten opniéuw moet bestellen, of ze weer een poging doen om het naar jou te sturen? Ik heb al een mail gestuurd vanochtend naar Amazon, maar daar reageert niemand op.
Ik zou de producten wel nog graag ontvangen, en liefst zo snel mogelijk natuurlijk.
Maar het liefst van al betaal ik niet graag 2 keer voor mijn producten.
Indien iemand hier ervaring mee heeft, raad heeft of nog extra informatie kan vinden, laat het zeker weten!
Hulp wordt heel erg geapprecieerd.
Het gaat hier om een bestelling van € 300 dus neem liever geen onnodige risico's.
Alvast bedankt.

Op 17 augustus heb ik een bestelling bij Amazon DE geplaatst (prime).
Maar vandaag, 23/08, blijkt dat er iets mis is gelopen bij de verzending.
Deze gebeurde door Bpost:

(klik om te vergroten)
Ik heb al een beetje opzoekwerk gedaan en kon dit alvast vinden: https://www.amazon.de/gp/...ge=nl_NL&nodeId=201910330
Niet veel meer informatie dus. Ik vermoed dat het adres onleesbaar is geworden, aangezien bij de Bpost track link staat "niet meer traceerbaar".
Nu is mijn vraag: Weet iemand of je de producten opniéuw moet bestellen, of ze weer een poging doen om het naar jou te sturen? Ik heb al een mail gestuurd vanochtend naar Amazon, maar daar reageert niemand op.
Ik zou de producten wel nog graag ontvangen, en liefst zo snel mogelijk natuurlijk.
Maar het liefst van al betaal ik niet graag 2 keer voor mijn producten.
Indien iemand hier ervaring mee heeft, raad heeft of nog extra informatie kan vinden, laat het zeker weten!
Hulp wordt heel erg geapprecieerd.
Het gaat hier om een bestelling van € 300 dus neem liever geen onnodige risico's.
Alvast bedankt.
Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.