Fotoalbum bug

Pagina: 1
Acties:

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Ik heb een zooi foto's in diverse mappen in mijn "fotoalbum" gegooid, zeker een half jaar geleden.
(Onderdeel/tab van "Mijn Profiel")
Zo wijs als ik dacht te zijn heb ik die mappen in het album allemaal, een maandje of drie geleden, als "privé" of zo gemarkeerd.

Ik kan nu zelf niet meer bij mij fotoalbum.
"Helaas, HMC heeft nog geen foto's in het fotoalbum gezet."
Terwijl er toch een zooitje instaan.

Nu kan dit zomaar aan mij liggen, maar ik weet niet meer hoe ik in mijn fotoalbum kan komen om er nog één (of meerdere) bij te plaatsen.

Dit is misschien geen bug, maar ik loop nu al een half uur te stoeien om met mijn eigen ingelogde account terug in mijn fotoalbumpagina te komen. :?

Eat the bugs, live in a pod

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Kijk eens via https://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/. Dat is de manier om alle door jouw geuploade foto's te bekijken/ wijzigen/ verwijderen. Je kunt deze link vinden via de profiel knop rechtsboven -> Fotoalbum.

200 fish found!

• HMC

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Ok, ja, via de link van jou werkt het. Maar waarom zie ik in mijn eigen profiel dan, als ik naar het "tabblad" fotoalbum ga "Helaas, HMC heeft nog geen foto's in het fotoalbum gezet."

Edit: Nu ja...nu ik er nog één heb toegevoegd, via normale "public" methode, kan ik daarna in profiel de boel "bewerken" en zie ik daarna alle maps wel weer.

Volgens mij is het een programmeerfoutje, niet zozeer een bug.

Edit 2:
Als ik daarna weer op "fotoalbum bekijken" klik (zonder restricties aangepast te hebben) zie ik weer alleen maar die ene foto die ik net heb geüpload en niet de mappen die ik al eerder had aangemaakt, met een zooi foto's erin.

[ Voor 65% gewijzigd door HMC op 23-08-2018 17:23 ]

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Via het tabblad fotoalbum in je profiel zie je wat andere gebruikers kunnen zien als ze naar jouw profiel gaan. Persoonlijk lijkt mij dit gewenst om eenvoudig te kunnen controleren of je de instellingen in je fotoalbum goed hebt gezet.

De parent map die je op jouw profiel verborgen hebt blijft uiteraard verborgen op moment dat je een sub map erin aanmaakt welke niet verborgen is. Wanneer je een in een op jouw profiel verborgen map een sub map hebt aangemaakt welke niet verborgen is, verschijnen wel foto's daarvan in je fotoalbum in je profiel, maar de map zelf niet. Deze staat immers in een op jouw profiel verborgen parent map.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 23-08-2018 18:34 ]

200 fish found!

• HMC

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Ik snap 'em nu helemaal, Zeehond. d:)b Inderdaad helemaal geen bug, en gewenst zo.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Top :).

200 fish found!

Pagina: 1