blauw scherm na bestanden verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is
Wat moet ik doen? Ik had mijn acer laptop/tablet wou ik herstellen , de bestanden verwijderen etc maar nu krijg ik een bouw scherm na het herstellen wat niet meer weg wil er staat op dat de laptop moet herstellen en dat ik contact op moet nemen met de fabrikant van mijn pc.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Er stond op het scherm dat je op de Windows knop moest drukken maar dat hielp ook niet.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2018 16:29 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Over welke Windows versie hebben we het en welke bestanden heb je verwijderd?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke bestanden heb je verwijderd? Heb je daar een tutorial ofzo voor gebruikt? Of een bepaalde tool? Welke EXACTE melding heb je op beeld staan (eventueel een foto)?

Want met de info "laptop" en "Windows knop" kunnen we eerlijk gezegd niet zo heel veel, anders dan de aanname doen dat je per ongeluk iets van je OS weggegooid hebt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
ik ging naar instellingen en zocht toen op “deze pc wissen” of zo iets en dan stond erbij dat de bestanden welke erop stonden, apps zouden worden verwijdert omdat ik er veel op had staan en ik weer bijna naar school moer en het dus leeg wil hebben weer, maar ik zit op mijn iPhone dus ik weet eigenlijk niet hoe ik hier fotos kan uploaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als ik het simpel nazoek; je hebt je PC een vollediige wipe gegeven. Bijna 100% kans dat je Windows opnieuw moet installeren. Maar dat is een aanname want "pc wissen" in Google gooien, laat inderdaad zien dat je daarmee een PC vaak leegmaakt.

Bijna elke laptop heeft een recovery-partitie om weer schoon / fabrieksklaar te beginnen; neem aan dat de handleiding hier enig uitsluitsel over geeft?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Mocht dat niet het geval zijn dan kun je proberen om Windows te herstellen met een USB stick.
Je hebt ondertussen nog niet verteld welke versie je gebruikt dus ik ga er maar vanuit dat het Windows 10 is: Herstelopties van Windows 10

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht Windows 10 ja maar heb echt geen verstand over laptops dus ik denk dat ik maar gewoon naar de winkel waar mijn laptop vandaan komt heen zou moeten gaan, wel heel erg bedankt !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

waarschijnlijk dat als je op merk en type en recovery googled er een handleiding komt

meestal is het zo simpel als tijdens het starten ergens op drukken en kiezen voor herstellen

(even heel simpel uitgelegd)

bij een lenovo bijvoorbeeld moet je op een knopje drukken en kan je al kiezen voor herstel

[ Voor 20% gewijzigd door Ray op 23-08-2018 16:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is acer one 10 is dat genoeg informatie voor om op te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd is er iemand die er wel verstand van heeft die je kan helpen? desnoods de winkel waar je hem gekocht hebt? Ben bang dat het je niet alleen gaat lukken op deze manier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:53

br00ky

Moderator Harde Waren
@Verwijderd, zo gaat het helaas niet werken. Het forum is geen helpdesk. Je zult met een duidelijke beschrijving moeten komen wat je precies hebt gedaan en welke stappen je hebt genomen om het op te lossen. Als je niet eens weet wat je gedaan hebt, dan is het forum helaas niet de plek waar je geholpen kunt worden. Je zult dan iemand in de buurt moeten vinden die je verder helpt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.