Vraag

• JustForgotten
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 05-10 18:19
Mijn vraag
Ik heb al een stevige pc staan, maar als ik op weg ben heb ik eigenlijk niks, dus wil ik een laptop kopen. Ik wil ook wel wat games kunnen spelen dus vroeg ik mij af of het mogelijk was om een laptop te kopen met een goede cpu, maar dan zonder grafische kaart. Ik wil dan zo goedkoop mogelijk uit zijn en goede performance hebben.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb al een gtx 1080 en wil die dus gebruiken als e-gpu

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
E-gpu chassis van bijvoorbeeld gigabyte, maar zulke systemen zijn 200 euro.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En elke keer als je van huis gaat met de laptop, wil je dan de GTX1080 uit je PC schroeven en meenemen? Of bedoel je dat je nog ergens in een hoekje een losse GTX1080 hebt liggen die je continu in je laptoptas wil gaan meesjouwen?

Over welk budget hebben we het trouwens; je kijkt nu naar een externe oplossing maar als jij 100 Euro (de helft) bijlegt op een beetje laptop, zit daar ook vaak een betere GPU in. Is alleen de vraag wat je onder "goede performance" verstaat want over welke games hebben we het? Welke resolutie denk je aan te gaan gebruiken? Welke laptop/budget hebben we het over?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustForgotten
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 05-10 18:19
De 1080 zit nu in mijn pc, maar het gaat mij om vakanties, zal niet vaker dan 3 keer per jaar de kaart mee gaan nemen. Ik speel op het moment geen extreem intensieve games maar wil wel continu 60+ fps kunnen hebben in een game als league of legends met high settings. Budget nog niet helemaal uit, maar zat wel te denken rond de 400 500 een 2ehands laptop te zoeken met een cpu met hoge single thread performance.