Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hier een aantal jaren op gamen. Ik hoef geen fancy 144 Hz scherm of 4k gamen. Ik ben al blij om de komende jaren games op hoge instellingen te spelen op een 1080p 60 Hz scherm. Ik heb nog nooit een computer gebouwd. Ik weet niet of dit heel moeilijk is en of er mensen zijn die een service aanbieden om een computer in elkaar te zetten. Ik zat eerst rond te kijken op websites zoals gamepc.nl, vanwege het feit dat ik niks zelf hoef te bouwen, maar ik hoor dat het niet aan te raden is, omdat je goedkope producten koopt voor een dure prijs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de 1500 euro ( Als het 100 euro meer kost maakt het me niet heel veel uit )
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een 1080p 60 Hz monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst zou ik een 1 TB SSD hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang ik maar een beetje futureproof ben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Ben ik op dit moment niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie mij kunnen helpen met een goede PC build. Ik kom van console af en heb toen een game laptop gekocht, maar kunnen helpen met welke onderdelen bij elkaar passen zou ik erg waarderen. En kunnen kijken hoe ik kan besparen. Dat mijn videokaart / processor geen overkill is voor mijn wensen bijvoorbeeld. Alvast bedankt!
Ik wil hier een aantal jaren op gamen. Ik hoef geen fancy 144 Hz scherm of 4k gamen. Ik ben al blij om de komende jaren games op hoge instellingen te spelen op een 1080p 60 Hz scherm. Ik heb nog nooit een computer gebouwd. Ik weet niet of dit heel moeilijk is en of er mensen zijn die een service aanbieden om een computer in elkaar te zetten. Ik zat eerst rond te kijken op websites zoals gamepc.nl, vanwege het feit dat ik niks zelf hoef te bouwen, maar ik hoor dat het niet aan te raden is, omdat je goedkope producten koopt voor een dure prijs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de 1500 euro ( Als het 100 euro meer kost maakt het me niet heel veel uit )
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een 1080p 60 Hz monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst zou ik een 1 TB SSD hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang ik maar een beetje futureproof ben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Ben ik op dit moment niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie mij kunnen helpen met een goede PC build. Ik kom van console af en heb toen een game laptop gekocht, maar kunnen helpen met welke onderdelen bij elkaar passen zou ik erg waarderen. En kunnen kijken hoe ik kan besparen. Dat mijn videokaart / processor geen overkill is voor mijn wensen bijvoorbeeld. Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 309,- | € 309,- |
| 1 | MSI B360 Gaming Pro Carbon | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming Advanced | € 480,14 | € 480,14 |
| 1 | Sharkoon Skiller SGC1 Window Red | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Cooler Master H412R | € 19,97 | € 19,97 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4A2666C16 | € 183,89 | € 183,89 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 85,90 | € 85,90 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 171,- | € 171,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.410,85 | |