Yes, eindelijk van mijn vrouw goedkeuring gekregen om de kabel eruit te doen (weg met de soaps). Nu gaan we volledig over op Netflix, onze huidige woonkamer TV (LG 43UF640v) verhuist naar de slaapkamer en in de woonkamer komt een nieuwe TV (of we kopen een ChromeCast in de slaapkamer wachten 4 jaar op een betaalbare OLED). We zijn over de LG erg tevreden, makkelijke smart TV interface en prima beeld.
Ik zoek een?
49 inch smart TV voor in de woonkamer
Wat is je budget?
zo'n 450 a 500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voornamelijk Netflix, Uitzending gemist en soms gewone tv te kijken
Wat heb je zelf al gevonden?
LG 49UJ630v (kan ook 635 zijn). ben erg te spreken over het smart deel van de TV, echter ik lees op sommige plaatsen dat de panelen in de LG TV's niet goed zijn in vergelijking met de concurrentie (zie je dat als je thuis geen 10 tv's naast elkaar hebt zoals in de showroom?).
Sony 49XE7000
Veel positieve geluiden over het Scherm maar ik twijfel over het Smart gedeelte.
Een ander alternatief is om de huidige, 10 jaar oude, slaapkamer TV smart te maken met de ChromeCast.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie ervaringen met de genoemde TV's en zijn er in deze prijsklasse nog interessante alternatieven? Voor mij is een makkelijke bediening zeker zo belangrijk als de beeldkwaliteit (hoewel die niet slecht moet zijn natuurlijk).
Hoe zien jullie de Chromecast als een alternatief? Ik ben geen voorstander van alles bedienen met de telefoon, maar misschien wel een goede / goedkope oplossing om over een paar jaar een nieuwe generatie betaalbare OLED te kopen in de woonkamer
Ik zoek een?
49 inch smart TV voor in de woonkamer
Wat is je budget?
zo'n 450 a 500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voornamelijk Netflix, Uitzending gemist en soms gewone tv te kijken
Wat heb je zelf al gevonden?
LG 49UJ630v (kan ook 635 zijn). ben erg te spreken over het smart deel van de TV, echter ik lees op sommige plaatsen dat de panelen in de LG TV's niet goed zijn in vergelijking met de concurrentie (zie je dat als je thuis geen 10 tv's naast elkaar hebt zoals in de showroom?).
Sony 49XE7000
Veel positieve geluiden over het Scherm maar ik twijfel over het Smart gedeelte.
Een ander alternatief is om de huidige, 10 jaar oude, slaapkamer TV smart te maken met de ChromeCast.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie ervaringen met de genoemde TV's en zijn er in deze prijsklasse nog interessante alternatieven? Voor mij is een makkelijke bediening zeker zo belangrijk als de beeldkwaliteit (hoewel die niet slecht moet zijn natuurlijk).
Hoe zien jullie de Chromecast als een alternatief? Ik ben geen voorstander van alles bedienen met de telefoon, maar misschien wel een goede / goedkope oplossing om over een paar jaar een nieuwe generatie betaalbare OLED te kopen in de woonkamer