Goedemiddag!~
Ik loop al weken (eigenlijk maanden) met het idee om een nieuwe TV aan te schaffen. Ik gebruik nu een 46F5000 (budget samsung) en wil graag gaan genieten van 4K HDR en alle poespas
Ik zoek een?
4K HDR televisie
Wat is je budget?
max 1500 onder de streep.(incl cashbacks, acties en personeelskorting)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk gamen, netflix en youtube ( denk 60/20/20)
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb al ellendig lang alle uithoeken van het internet afgespeurd, en twijfel nu tussen de volgende TVs
- Samsung 65NU8000 (puur vanwege 65* )
- Samsung 55Q8FN
- Sony XF9005
OLED valt mij bij af, aangezien de TV naast een raam staat met overdag veel zon erop. En ook geen zin in image retentie/inbrand issue (hoe klein de kans misschien ook is)
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke TV zouden jullie kiezen? Hopelijk kom ik dan eindelijk van die oneindige twijfel af
Groet!
Ik loop al weken (eigenlijk maanden) met het idee om een nieuwe TV aan te schaffen. Ik gebruik nu een 46F5000 (budget samsung) en wil graag gaan genieten van 4K HDR en alle poespas
Ik zoek een?
4K HDR televisie
Wat is je budget?
max 1500 onder de streep.(incl cashbacks, acties en personeelskorting)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk gamen, netflix en youtube ( denk 60/20/20)
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb al ellendig lang alle uithoeken van het internet afgespeurd, en twijfel nu tussen de volgende TVs
- Samsung 65NU8000 (puur vanwege 65* )
- Samsung 55Q8FN
- Sony XF9005
OLED valt mij bij af, aangezien de TV naast een raam staat met overdag veel zon erop. En ook geen zin in image retentie/inbrand issue (hoe klein de kans misschien ook is)
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke TV zouden jullie kiezen? Hopelijk kom ik dan eindelijk van die oneindige twijfel af
Groet!
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I