Websites in Chrome worden niet goed weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Nerotje88
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-04-2024
Mijn vraag
Sinds vanmorgen worden bepaalde websites in Chrome niet goed weergegeven (bijv. Tweakers en Dumpert). In een andere browser zoals Firefox werken deze websites wel gewoon goed.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb Chrome al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, de virusscanner (AVG) ook gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Verder heb ik ditzelfde gedaan voor Javascript en Adobe Flash. Helaas nog steeds geen resultaat.

Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet,

Robin

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/otxfw6r.jpg

Alle reacties

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ctrl+F5

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad je adblockers verwijderen.

Bij verwijderen en herinstalleren van Chrome blijft volgens mij je profiel met alle instellingen etc en misschien ook zelfs de cache in stand. Die zou je dan ook te willen verwijderen. Of als test verplaatsen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Bij veel adblockers kan je ook je lijsten geforceerd updaten, dat lijkt me een betere optie.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:23
Ha, ik had dit probleem ook, bedankt voor de oplossing, had dat artikel nog niet gezien... Alleen op T.net had ik het dus niet, omdat ik daar netjes mijn ad blocker uit heb staan O-)
En inderdaad, gewoon even naar de settings gaan en handmatig een update triggeren en alles werkt weer. En dan gelijk tweakers.net whitelisten natuurlijk :+

Gamertag: FinrazielNL

Pagina: 1