In mijn bijdrage in LinkedIN gebruik ik verkorte url's via bit.ly deze nieuwsberichtjes worden ingepland op facebook & linkedin via Hootsuite. Nu geeft LinkedIn zijn eigen verkorte link ipv mijn bit.ly linkjes. Dit wil ik niet. Kan ik dit ergens uitzetten?
Vraag
Alle reacties
Nee, niet dat ik weet, maar wat heb je zélf al geprobeerd? Zo kwam ik na 3 seconden googlen bijvoorbeeld hierop. We verwachten wel een beetje eigen inzet hier (zie onze Quickstart)Anoniem: 1107619 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:23:
Kan ik dit ergens uitzetten?
Maar de verkorte linkjes van LinkedIn verwijzen gewoon naar bit.ly die op hun beurt weer doorverwijzen. Ik zie het probleem dus niet zo?
[ Voor 39% gewijzigd door RobIII op 23-08-2018 10:49 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Hallo RobIII, In bit.ly heb ik herkenbare woorden gebruikt zodat lezers eerder klikken. De LinkedIn linkjes zijn genummerd. Dat vind ik jammer.
Hallo RobIII, Het artikel waar je mij op wijst gaat over het verwijderen van artikelen met shorten urls. Niet echt over de settings aanpassen in LinkedIn wat betreft verkorte LinkedIn linkjes. Waarschijnlijk kan het gewoon niet want hoeveel uur ik ook zoek de content in alle zoekresultaten gaan toch meer over dat LinkedIn het toepast bij linken met meer dan 26 tekens en over het linken van de profielpagina.
Dit topic is gesloten.