Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar een cadeau voor een 'hardcore' gamer

Pagina: 1
Acties:

• koen0s
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-09 15:46
Hey mede-Tweakers.

Ik heb een wat ongewone vraag, maar begin zelf zo langzamerhand uit ideeën te raken. 8)7

Deze maand is mijn broertje weer jarig en ik ben op zoek naar een leuk verjaardagscadeau voor hem. Mijn broertje heeft een lichte vorm van autisme en haalt erg veel plezier uit gamen. Aangezien hij daar uren zoet mee is heb ik hem afgelopen jaren dan ook al verwend met een Desktop-PC, randapparatuur etc.

Nu ben ik eigenlijk meer op zoek naar iets dat de lange sessies (hij kan uren naar zijn scherm turen) wat comfortabeler te maken. En dan denk ik niet zozeer aan een monitor met snellere verversingssnelheid o.i.d. maar echt persoonlijk comfort. Ik weet dat hij altijd graag eet achter de computer bijvoorbeeld en er een redelijke bende van maakt. Tevens zit hij 's ochtends vaak vanuit bed op de Wii u voordat hij opstaat.

Ik ben dus eigenlijk benieuwd of er Tweakers zijn die ook lange game-sessies houden en hun game-cave getweakt ofwel gepersonaliseerd hebben om de lange sessies meer draaglijk te maken. En hierdoor dan ook misschien leuke ideeën hebben wat ik mijn broertje kan schenken dit jaar.

Alvast bedankt voor de hulp! _/-\o_

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 14:23
Cadeaubon voor een goeie bureaustoel? Zo'n plateau waarbij je bijvoorbeeld voor de TV kunt eten is nog wel een optie. Een USB ventilator om hem koel te houden als het warm is? Er zijn ook van die USB koel houd pads voor je blikje cola :+

Google maar op : Geek presents

bl44t

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tatoeage van zijn online nickname?

Even serieus; kleine koelkast? Kruimeldief? Een coole badjas (game-related) voor de komende koudere maanden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 15:09
MAX3400 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:50:
Een coole badjas (game-related) voor de komende koudere maanden?
Mario/Overwatch/Wow onesie?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• koen0s
YaaD schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:44:
Cadeaubon voor een goeie bureaustoel? Zo'n plateau waarbij je bijvoorbeeld voor de TV kunt eten is nog wel een optie. Een USB ventilator om hem koel te houden als het warm is? Er zijn ook van die USB koel houd pads voor je blikje cola :+

Google maar op : Geek presents
Bureaustoel heb ik al naar zitten kijken ja, dat is geen slecht idee. USB ventilator is niet nodig aangezien er airco op de kamer is, een koel-pad is opzich wel cool! (zelfs voor mijzelf haha)

Bedankt voor de input!
MAX3400 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:50:
Tatoeage van zijn online nickname?

Even serieus; kleine koelkast? Kruimeldief? Een coole badjas (game-related) voor de komende koudere maanden?
Zijn nickname is die van mij, dus dat zou een hele eer zijn. :+ (hij gebruikt mijn steam-account en battle.net accounts etc.)

Een kruimeldief is al in huis geloof ik maar gebruikt hij simpelweg niet. |:( Maar het idee van een gaming-badjas of zoals hieronder wordt gezegd onesie is een erg leuk idee!
Ik ga is kijken naar Mario onesies. Aangezien Mario-kart het enige spel is waar hij serieus goed in is. :9

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@koen0s een saaie maar best goede stoel is trouwens van Ikea; de Markus. Verkrijgbaar in verschillende materialen maar erg stevig, verstelbaar, locking wheels etc.

Ik zou toch de tatoeage doen O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• koen0s
MAX3400 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:01:
@koen0s een saaie maar best goede stoel is trouwens van Ikea; de Markus. Verkrijgbaar in verschillende materialen maar erg stevig, verstelbaar, locking wheels etc.

Ik zou toch de tatoeage doen O-)
Bedankt voor de tip. Saai maakt niet uit. Ik heb zelf een 'designer' bureaustoel thuis, maar na enkele uren begint m'n kont te zweten en heb ik last van m'n rug.. :( Maar mooi in de woonkamer staan doet 'ie dan weer wel. :9

Verder kijk ik nog even of andere ook nog leuke ideeën hebben. Maar een cadeau moet wel goedkomen zo!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 23:35
Wat is het bedrag dat je wilt uitgeven? Helpt ook wat bij ideeën geven

• koen0s
Erazher schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:37:
Wat is het bedrag dat je wilt uitgeven? Helpt ook wat bij ideeën geven
Er zit niet zozeer een minimum aan aangezien ik de laatste jaren al redelijk geld heb uitgegeven aan zijn verjaardagen. De max. ligt waarschijnlijk rond 100-125 euro. Als iets wat duurder uitvalt kan ik altijd nog overleggen met mijn zussen/ouders voor een gezamenlijk cadeau.

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 07:45
Het drijft wat weg van het concept 'overige hardware', maar een goede badjas met de nickname erop geborduurd (de tattoo-opmerking bracht mij op ideeën) klinkt als een mooi persoonlijk cadeau. Eventueel uit te breiden met patches gerelateerd aan zijn favoriete games. Kan ook makkelijk regelmatig in de was ;)
Pagina: 1