Heeft er iemand een idee wat ik hiermee kan doen? Twee weken geleden kreeg ik opeens een idee impuls-aankoop om een cluster uit Raspberry Pi's te bouwen. Met een heel bouwpakket was ik aan de slag gegaan.

Natuurlijk horen er heatsinks op een Raspberry Pi plaatje. Of het echt een toegevoegde waarde heeft weet ik niet. Daarna was het rack aan de beurt. Kleine schroefjes en gigantisch veel prielwerk
Ik ben een goed uur bezig geweest om het een beetje fatsoenlijk in elkaar te zetten.

Het eind resultaat.

Nee sorry, dat ziet er niet uit en bovendien is het cluster op idle stand ruim 65 graden. De warmte kan natuurlijk niet goed weg. Tijd om een andere case te gaan zoeken. Diep op het web kwam ik op deze mooie case. Dit duurde wel wat langer om in elkaar te zetten.

En dan hier het eindresultaat:

De temperaturen zijn opeens ook aangenaam om te zien

Natuurlijk horen er heatsinks op een Raspberry Pi plaatje. Of het echt een toegevoegde waarde heeft weet ik niet. Daarna was het rack aan de beurt. Kleine schroefjes en gigantisch veel prielwerk

Het eind resultaat.

Nee sorry, dat ziet er niet uit en bovendien is het cluster op idle stand ruim 65 graden. De warmte kan natuurlijk niet goed weg. Tijd om een andere case te gaan zoeken. Diep op het web kwam ik op deze mooie case. Dit duurde wel wat langer om in elkaar te zetten.

En dan hier het eindresultaat:

De temperaturen zijn opeens ook aangenaam om te zien
[ Voor 10% gewijzigd door Antrax op 01-01-2020 11:47 . Reden: Temp images weggehaald ivm ip adres ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!