Toon posts:

Vreemde blauwe/rode puntjes bij video

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb af en toe ongeacht of het divx,mpeg,avi of bink formaat is, last van klein rode en/of blauwe vierkantjes in het filmpje.. ik heb alle instellingen van de renderers al geprobeerd .. naast media player 6.4 ook gdivx en media player 7 geprobeert. video kaart is een voodoo 3 die niet is ge oc't en ook niet heel heet wordt. cpu is eveneens niet ge oc't. laatste drivers voor videokaart heb ik alleen heb al verschillende geprobeert en heb bij alle hetzelfde nog steeds..

iemand een idee hoe dit op te lossen valt..
t is ook random dus niet zo dat misschien die file corrupt is denk ik. het doet zich ook voor bij alle files alleen niet altijd.

Verwijderd

Topicstarter
sorry mensen [KICK]

Verwijderd

Probeer eens een andere kleurmodus (16-bit, 24-bit, 32-bit etc.)

Verwijderd

dit is bij alles wat je afspeelt , bij alle formaten?

Verwijderd

Topicstarter
op 16 bit. op 24,32 zetten helpt niet..
vaag is dat het ook af en toe voorkomt en ja bij voor zover ik weet alle formaten c.q codecs. divx,normale avi, mpeg,bink

de ene keer (zelfde filmpje) zie ik het wel de andere keer niet.. en nee het is geen prog wat in de background dan iets zit te runnen wat ongeloofelijk veel cycles opvreet. en nee het is ook dan geen hitteprobleem.

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
wat voor systeem?
welke divx versie?

Verwijderd

Ik had het zelfde met mijn Asus V7700 op een AOpen 34pro ii moederbord.
Mijn oplossing was een nieuw moeder bord van Asus en nu geen problemen meer met het kijken van allesoorten films.:+ O+

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12

Milmoor

Footsteps and pictures.

Draait je het geheugen van je videokaart overklokt? Ik had dan soms dit verschijnsel bij 3D-games op mijn Pure3D.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Verwijderd

Heb je dit ook bij games?

Ik heb hem namelijk weg gedaan. Nadat ik alles geprobeerd had. Ik had hem ook niet ge-OC.

Soms gaat er wel eens wat stuk.

Jammer, maar helaas. :(

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 21:34 schreef kRiTz_C het volgende:
sorry mensen [KICK]
[way offtopic]
Heb je trouwens gemerkt dat je "kick" PRECIES een dag later is :P , sorrrrrry, maar t viel me op, vond t wel grappig :)

[/way offtopic]
Pagina: 1