Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borne
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-07 02:27
Ik heb een Evohome pakket geïnstalleerd met een HCE80 en loop tegen een probleem aan.

Mijn vloerverwarming bestaat uit 6 zones, drie voor de woonkamer en drie voor de slaapkamer.

De woonkamer op zone 1 werkt perfect. Zone twee voor de keuken heeft problemen. De voeler is een Honeywell round wireless. Deze geeft signaalsterkte 5 bij het koppelen. Zone twee op de hce80 gaat na een aantal uur in storing staan waarbij het lampje rood brand en zone 2 oplicht. Alles resetten en opnieuw koppelen geeft hetzelfde resultaat. Als ik zone 2 probeer te laten inschakelen dan werkt dit ook niet en volgt er geen reactie op de hce80. De evohome ontvangt en verstuurd wel goed naar de round wireless aangezien de temperatuur wel doorgestuurd wordt. De round wireless hangt +/- 2 meter van de hce80.

Ik heb al geprobeerd de positie van de antenne van de hce80 te verplaatsen maar dit helpt ook niet.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn en hoe kan ik dit oplossen? Alles lijkt goed gekoppeld te zijn en er zitten geen grote afstanden tussen de betreffende onderdelen.