Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hoe kan ik het overzicht van de actieve apps aanpassen?

Ik heb nu ruim een maand een oneplus 6 en werk met de veegbewegingen ipv de knoppen van Android. Middels vegen naar boven vanuit het midden en even vasthouden krijg ik een overzicht van de actieve apps. Vanuit dat "opgestapelde" overzicht kan tussen apps worden geschakeld of kan er een door naar de zijkant te vegen worden verwijderd uit de actieve lijst.

Tijdens een recensiefilm zag ik laatst dat deze actieve lijst i.p.v. opgestapeld ook kan bestaan uit een horizontaal overzicht waarin alle actieve apps dan volledig naast elkaar (verkleind) in beeld komen.

Weet iemand hoe je dit kunt instellen?

Rob.

Beste antwoord (via Verwijderd op 23-08-2018 10:36)

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Dat kan je niet instellen. Het scherm waar je het over hebt heeft een nieuw ontwerp gekregen in Android 9 (Pie) met daarbij inderdaad de apps horizontaal in plaats van verticaal.

Je zal dus nog even moeten wachten tot Android 9 uit komt. Er gaan al geruchten in de ronde dat het over een maandje zou zijn, maar dat zijn dus slechts geruchten.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Dat kan je niet instellen. Het scherm waar je het over hebt heeft een nieuw ontwerp gekregen in Android 9 (Pie) met daarbij inderdaad de apps horizontaal in plaats van verticaal.

Je zal dus nog even moeten wachten tot Android 9 uit komt. Er gaan al geruchten in de ronde dat het over een maandje zou zijn, maar dat zijn dus slechts geruchten.

Verwijderd

Topicstarter
Oké,

bedankt voor je antwoord. ik wacht dus nog even. Waarschijnlijk had ASBYT in zijn review die al geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe je dit kunt veranderen met Android 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers. Dit kan helaas niet.

Het is verder niet gewenst om topic te kicken / kapen, dus mocht je nog een vraag hebben. Open dan even een nieuw topic of stel hem in: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie.

Dit topic is gesloten.