Nieuwe gaming headset voor PS4

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phdj
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09-2020
Ik zoek een?
Gaming headset voor PS4

Wat is je budget?
+- 200€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om te gamen, geluid en chat.

Ik gebruik momenteel een Turtle Beach PX5 die ik ook op mijn PS3 gebruikte, werkt ook PS4, ook voor chat met een kabel naar de controller, maar ik heb thuis veel interferentie van andere wifi toestellen, woon op een appartement, dus wellicht ook interferentie van routers van de buren.

Nu dacht ik dat er misschien headsets zijn die bluetooth gebruiken om connectie te maken met de console, maar ik kan er niet direct vinden, iemand die hier ervaring mee heeft of een ander headset kan aanraden ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-09 23:09
Dus wil je bedraad of niet :9 ik heb zelf erg goede ervaringen met HyperX headsets. Momenteel gebruik ik de HyperX Cloud 2 en deze bevalt echt heel erg goed. Ik hoor alles prima en de microfoon is ook behoorlijk als ik mijn vrienden mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phdj
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09-2020
Moet een draadloos set hebben, zit te ver van mijn console en familieleden moeten passeren waar de kabel zou lopen, zou voor ongelukken zorgen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
phdj schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:45:
Moet een draadloos set hebben, zit te ver van mijn console en familieleden moeten passeren waar de kabel zou lopen, zou voor ongelukken zorgen :-)
De koptelefoon sluit je met een draadje op de controller van de PS4 aan toch? ;)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 11:08
pricewatch: Corsair HS70 Wireless Gaming Headset - Carbon

Wireless en is ook 100% compatible met de PS4. Krijgt ook prima (non-user) reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Er wordt nu waarschijnlijk veel gezocht naar "Gaming headsets" maar non-gaming headsets, bedraad met een mic werken ook gewoon!

Zo heb ik deze: pricewatch: Sony MDR-1A (Zilver, Zwart)

Gekozen vanwege de grote oorschelpen. Werkt echt prima en ben goed te horen. Overigens gebruik ik hem ook voor werk!

• JerryJerryJerry
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:00
Randleman schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:56:
pricewatch: Corsair HS70 Wireless Gaming Headset - Carbon

Wireless en is ook 100% compatible met de PS4. Krijgt ook prima (non-user) reviews.
Inmiddels in de aanbieding bij die dikke blauwe man.... inmiddels gekocht en zeer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ook net gekocht voor gebruik op pc maar krijg continu gekraak en plop geluidjes. Zeer jammer :(
Pagina: 1