Aanpassen beoordeling LG G5 aankoop.

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 09:39
Voorheen (2017) heb ik een beoordeling geplaatst over Teus.Shira. Deze heb ik achteraf aangepast alleen nooit er over nagedacht dat ik het aantal sterren moest aanpaaaaen. Aangezien ik nu weer een advertentie zie waarin de situatie vergelijkbaar lijkt te zijn wil ik het aantal sterren aan laten passen zodat er mijn aanvulling van de beoordeling beter tot zijn recht komt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
En wat moet het dan worden?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 09:39
3 sterren voor beschrijving lijkt mij redelijker. Het product was goed omschreven, enkel de staat (een niet te wipen toestel met een gelockte kernel) werd niet aangegeven, zelfs niet na doorvragen.

Daarom ook 3 sterren voor communicatie omdat ik een zwaar vermoeden heb gehad dat hij op zijn minst een duidelijk vermoeden heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.