Op donderdag 19 juli 2001 15:19 schreef Morphs het volgende:
[..]
De boomslang heeft 2000 dpi, dus er is wel degelijk verschil. Als ik mijn boomslang heel gevoelig zet, dan kan ik de muis nog met een heel kleine beweging 1 pixel verplaatsen. Met een gewone muis lukt dat niet, op een gegeven moment wordt ie bij een hele hoge sensitivity onnauwkeurig en verplaatst hij steeds minimaal een pixel of 8 (schatting).
[toevoeging]
Het idee van deze draadloze optische muis is natuurlijk fantastisch en op zich ook wel logisch. Eerst draadloos, dan optisch, natuurlijk komt er dan ook draadloos en optisch.....ik vraag me alleen af of dat bedrijf patent heeft op het oplaadsysteem....zou wel jammer zijn. De meeste mensen hebben toch liever een Logitech...
[/toevoeging]
Ok, dus hij is minder secuur... Ik heb nu een Logitech cordless wheel mouse, hoeveel dpi heeft die dan? Deze bevalt mij namelijk perfect, dus als ik er niet op achreuit ga is het ok wat mij betreft...
En ik heb ook liver Logitech, maar ik heb geen zin om telkens mijn batterijen te moeten vervangen en ze op te laden in de oplader... De hele tijd de oplader uitpakken (staat opgeruimd

), batterijen eruit halen, erin doen, andere pakken... Pfff, wat een gedeuns. Nu effe in de lader zetten als je gaat pitten (de muis is dus niet geschikt voor HlpDsK

) en klaar is ie.
.... Ik weet het ook niet